Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesionare a serviciului de salubrizare a orasului Azuga
Concesionare numarul 2073/21.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Adresa postala: STR.VICTORIEI NR.61, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTA PARASCHIVESCU, Tel. 0244 326300, 0244 326720, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244 326330, Adresa internet (URL): www.primariaazuga.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiuniiprin concesionare a serviciului de salubrizare a orasului Azuga
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: orasul Azuga
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare a orasului Azuga pe o perioada de 5 ani, cu drept de prelungire in conditiile legii
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90600000-3 - Servicii de curatenie si igienizare in mediu urban sau rural si servicii conexe (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
servicii de salubrizare si deszapezire a orasului, in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 750, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, certificate atestare fiscala privind achitarea taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetul local, certificat de participare la procedura cu oferta independenta, , certificat constatator emis de ORC, certificat CUI
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a avut o cifra medie anuala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 1000000 lei.Prezentare bilanturi contabile pentru anii 2008, 2009, 2010
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista contracte similare prestate in ultimii 3 ani, recomandari beneficiari pentru contracte similare , lista principalelor utilaje , informatii personal , CV-uri personal cheie, licenta ANRSC privind desfasurarea serviciului de salubrizare valabila, autorizatie de mediu valabila, contracte cu depozite ecologice autorizate si statie transfer, contracte cu valorificatori autorizati pentru deseurile colectate selectiv, certificate de atestare standarde calitate : ISO 9001, 14001, 18001 sau echivalente
IV.1) Criterii de atribuire
nivelurile tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali - 100 p
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/2011
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 12.09.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Ofertele se vor deschide la sediul Primariei orasului Azuga, str.Victoriei nr.61, jud.Prahova , in data de 12.09.2011 ora 11.00. Garantia de participare 50000 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria orasului Azuga- Secretar oras
Adresa postala: str.Victoriei nr.61, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Tel. 0244 326720, Email: [email protected], Fax: 0244 326330, Adresa internet (URL): www.primariaazuga.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2011 15:26