Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii activitatii de curatare si transport zapada de pe caile publice si mentinere in functiune a acestora pe timp de polei sau inghet in municipiul Timisoara


Anunt de participare numarul 65806/09.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408367/408465, In atentia: Cristina Scutariu, Laura Koszegi Stoianov, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300, Fax: 0256-408477, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii activitatii de curatare si transport zapada de pe caile publice si mentinere in functiune a acestora pe timp de polei sau inghet in municipiul Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: pe raza municipiului Timsioara, lot 1: Nordul municipiului fata de canal Bega; lot 2: Sudul municipiului fata de canal Bega
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatea se executa ziua sau noaptea, in functie de necesitate si are ca scop mentinerea in stare practicabila a arterelor de circulatie si cuprinde urmatorul ciclu de operatii: curatat manual zapada si gheata;curatat mecanic zapada cu utilajul cu lama, cu plug tractat si cu utilaj cu perie incarcat manual si transportat zapada si gheata, incarcat mecanic si transportat zapada si gheata, imprastiat mecanic materiale antiderapante, imprastiat manual materiale antiderapante, combaterea poleiului si ghetii prin stropire cu clorura de calciu, combaterea poleiului si ghetii prin stropire cu split de granulatie intre 5-7 mm;curatarea gurilor de scurgere conform Caietului de sarcini. Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit de la adresa www.primariatm.ro, www.e-licitatie.ro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Contractde delegare a gestiunii prin concesiune a activitatii de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet (deszapezire), pentru zonele si cartierele situate in partea de nord a Municipiului Timisoara, fata de canalul Bega.
Lot 2 : Contractde delegare a gestiunii prin concesiune a activitatii de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet (deszapezire), pentru zonele si cartierele situate in partea de sud a Municipiului Timisoara, fata de canalul Bega.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 571, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: Lot1:50.000 lei, Lot2:50.000 lei; garantia de buna executie: nivelul redeventei trimestriale dar nu mai putin de 1.700lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie pe propria raspundere - art.180 din OUG 34/2006, Form. 12A.2 Declaratie pe proprie raspundere - art.181 din OUG 34/2006, Form 12B;
3 Certificat fiscal - obligatii la bugetul de stat;
4 Certificat fiscal - obligatii la bugetul local;
5 Certificat constatator O.R.C.;
6 Informatii generale;
Declaratia pe propria raspundere/declaratie autentificata in fata unui notar/a unei autoritati administrative/judiciare/unei asociatii profesionale cu competente in acest sens - in cazul persoanelor straine.
7 Certificat constatator ORC ;
8 licenta ANRSC, clasa I.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Resurse umane; 2.Dotare tehnica;3.Inform. subcontr./asociatii; 4.Standarde de asigurare a calitatii;5.Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lot 1: minim: Un sef sectie, 18 conducatori auto, 75 muncitori necalificati, 7 persoane calificate pentru intretinere si reparatii, Un magazioner, Un sef atelier reparatii si intretinere auto, Un sef parc auto;Lot 2: minim: Un sef sectie, 18 conducatori auto, 75 muncitori necalificati, 7 persoane calificate pentru intretinere si reparatii, Un magazioner, Un sef atelier reparatii si intretinere auto, Un sef parc auto;copii contracte de munca;2.Decl. ref. util, mijl.fixe si dotari-Formular 12 H, lista acestora si mod de asigurare pe perioada contract(taloane, facturi de achizitie, contracte de inchiriere/comodat), minim: Lot 1Pentru curatat mecanic zapada: utilaje cu lama, cu plug tractat si utilaje cu perie; sunt necesare minim 10 utilaje la o suprafata stradala de 490.345mp, din care 5 pluguri tractate, 4 utilaje cu lama si un utilaj cu perie.Pentru combaterea mecanica a poleiului, minim: 6 utilaje, la o suprafata stradala de 479.774mp, din care 2 autovehicule cu cisterna pentru combaterea poleiului si 4 autovehicule de transportat si imprastiat manual, materiale antiderapante;Lot 2Pentru curatat mecanic zapada: utilaje cu lama, cu plug tractat si utilaje cu perie; sunt necesare minim 16 utilaje la o suprafata stradala de 588.265 mp, din care 6 pluguri tractate, 8 utilaje cu lama si doua utilaje cu perie.Pentru combaterea mecanica a poleiului, minim: 6 utilaje, la o suprafata stradala de 499.644mp, din care 2 autovehicule cu cisterna pentru combaterea poleiului si 4 autovehicule de transportat si imprastiat manual, materiale antiderapante. 3.Declaratia si lista subcontr-Formular 12G, acord.subcontr-Formular 15;Toti subcontractatii prezinta-Formular B1.;Acordul de asociere-Formular 14. 4. ISO 9001/2001-copie certif; 5.ISO 14001/2005-copie certif.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S194-257149 din 07.10.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 12:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2008 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara, sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal, la CNSC; in justitie conform Legii 554/2004; 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC, la CNSC pentru Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408465, Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2008 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer