Licitatie Publica - Delegarea gestiunii activitatii de deszapezire-curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet, in partea de NORD si SUD fata de canalul Bega-Municipiul Timisoara,
Anunt de participare numarul 88613/16.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Crenguta Oprea, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul centrul de Consiliere Cetateni, ghiseul 9 sau 10, camera12, Tel.0256-408300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii activitatii de deszapezire-curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet, in partea de NORD si SUDfata de canalul Bega-Municipiul Timisoara,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: raza municipiului Timisoara.
lot 1 - nord, lot 2 -sud.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii privind delegarea gestiunii activitatii de deszapezire - curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet, pentru zonele si cartierele situate in partea de NORD si pentru zonele situate in partea de SUDfata de canalul Bega, din Municipiul Timisoara.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii privind delegarea gestiunii activitatii de deszapezire - curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau de inghet, pentru zonele si cartierele situate in partea de NORD - lot1 si pentru zonele situate in partea de SUD-lot 2 fata de canalul Bega, din Municipiul Timisoara, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 296, 427.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: Lot 1- 100.000 lei, lot 2:100.000 lei; garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local; plata facturilor se efectueaza de catre achizitor in perioada 24-31 a lunii cu cond.ca intre data accept.fact si data platii sa fie cel putin 10 zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se legaliz. asocierea. sit.ec-fin si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr: se poate subocontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. pe propria raspundere-Form 12A, art.180 din OUG 34/2006.2.Decl. pe proprie raspundere completata-Form 12B, art.181 din OUG 34/2006;3.Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului (original/copie legalizata);4.Certif. privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original /copie legal.).Certif. de la pct. 3) si 4) trebuie sa fie in termen de valab. si sa oglindeasca situatia oblig.ofertantului la data deschiderii ofertei.Ofertele depuse de catre op. ec. care sunt cu restante la bugetul general consolidat al statului/bugetul local, neachitate la data deschide, vor fi excluse.Daca in tara de origine/in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura/doc. nu vizeaza toate sit. de la art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Decl. pe propria raspundere/o decl. autentificata in fata unui notar, a unei autoritati adm-tive/judiciare/a unei asociatii profesionale cu competenta.5.Fisa de inf. generale-Formular B1;Doc. emise in alta limba sa fie insotite de traducere autorizata si legaliz in lb. romana.6.Certif. constatator emis de ORC (original/copie leg., nu mai vechi de 30 de zile).Obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiect procedurii - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei/ca ofertantul este in incapacitate de plata.7.Licenta clasa I emisa de ANRSC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Resurse umane
2. Dotare tehnica
3. Subcontractanti
4. Standarde de asigurare a calitatii
5.Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala /calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului, prin prezentarea urmatoarelor documente: decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat Formularului 12 I;ecl. defalcata pe meserii, cu personalul folosit exclusiv la indeplinirea contractului. Se va anexa lista nominala a acestora.Lot 1-NORD, de minim: 1 coordonator activitate, 30 conducatori auto, 75 muncitori necalificati.Lot 2-SUD: de minim: 1 coordonator activitate, 35 conducatori auto, 90 muncitori necalificati. 2. Decl.utilaj., mijl. fixe si dotarile-Form 13), lista acestora, modul de asigurare(taloane si facturi de achizitie care sa dovedeasca detinerea utilajelor impuse, sau contracte de inchiriere/comodat, etc.). Minim urmatoarele dotari tehnice: Lot 1-NORDa)Pt. curatat mecanic zapada, sunt necesare minim 10 utilaje la o suprafata stradala de 546.000 mp, (pluguri tractate;utilaje cu lama; utilaje cu perie).b)Pt.transportul zapezii si ghetii, minim 11 utilaje; c)Pt. combaterea mecanica a poleiului, sunt necesare minim: 7 utilaje, la o suprafata stradala de 546.000 mp, din care: 4 autoveh. cu cisterna pt. combatere polei;3 autoveh.transp si imprastiat mecanic, materiale antiderapante.Lot 2SUD d)Pt. curatat mecanic zapada, sunt necesare minim 14 utilaje la o suprafata stradala de 655.000 mp, (pluguri tractate;utilaje cu lama; utilaje cu perie).e)Pt.transp. zapezii si ghetii, minim 13 utilaje.f)Pt. combatere mecanica a poleiului, sunt necesare minim: 8 utilaje, la o suprafata stradala de 655.000 mp, din care: 5 autoveh. cu cisterna pt.combatere polei;3 autoveh. trans si imprastiat mecanic, materiale antiderapante.3. Lista, acorduri, acorduri asociere.4.si 5.copie certificat ISO 9001 si 14001 respectiv certificate echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Particip. in conf. cu art.42, 44 alin (2)-HG 1660/2006 si art. 165 alin.(2)-OUG 34/2006;Procesul repetitiv ofertare: pretul total al ofertei; LE incepe la 2 zile lucr. de la transmit. invit.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S191-275004 din 03.10.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2009 10:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Timisoara, cam 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-sectia contencios amdinistrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actuylui invocat ca nelegal, atat la autoritatea contractanta si la CNSC; in justitie conf. Legii 554/2004; 10 zile de la comunic. Deciziei CNSC in instanta-Curtea de Apel Timisoara
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, camera 229, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408367/408453, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2009 19:06