Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii activitatii de deszapezire-curatare si transport zapada de pe caile publice si mentinerea in stare de functiune a acestora pe timp de polei si sau inghet, in municipiul Timisoara


Anunt de participare numarul 70000/16.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0256-408453/408367, In atentia: Crenguta Oprea, Cristina Scutariu, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Timisoara
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Centrul pentru Consiliere Cetateni, camera 12, ghiseul 9 sau 10, Tel.0256-408300, Fax: 0256-408477
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii activitatii de deszapezire-curatare si transport zapada de pe caile publice si mentinerea in stare de functiune a acestora pe timp de polei si sau inghet, in municipiul Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Lot1: nordul municipiului Timisoara, fata de canal Bega; lot 2: sudul municipiului Timisoara, fata de canal Bega
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activ. de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a ac. pe timp de polei si sau inghet(deszapezire), pentru partea de nord/sud a municipiului Timisoara fata de canal Bega, consta in lucrari specifice sezonului de iarna, conf. caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: Delegarea gestiunii activitatii de deszapezire-curatare si transport zapada de pe caile publice si mentinerea in stare de functiune a acestora pe timp de polei si sau inghet, in partea de NORD a mun. Timisoara, fata de canal Bega; Lot2: Delegarea gestiunii activitatii de deszapezire-curatare si transport zapada de pe caile publice si mentinerea in stare de functiune a acestora pe timp de polei si sau inghet, in partea de SUD a mun. Timisoara, fata de canal Bega
Valoarea estimata fara TVA: 8, 840, 730RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta are dreptul de a aplica prev. art.122 lit.j) din OUG nr.34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: lot1-80.000lei, lot2-90.000 lei; garantie de buna executie: 5%din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta in comun: Nu se legaliz. asocierea.Sit. ec.-fin.si capac.teh.: se cumuleaza resursele membr.grup. Subcontr.: se poate subcontracta o parte din ctr.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.pe propria raspundere-Formular 12A, conf. art.180-OUG 34/2006;Decl. pe proprie raspundere-Formular 12 B, conf.art.181-OUG 34/2006;Certif.fiscal buget gen. consolidat stat(original/copie legaliz);Certif.plata impozite si taxe buget local(original /copie legaliz); Certif. constatator ORC (original/copie legaliz.), maxim 30 zile);Licenta clasa I -A.N.R.S.C.;Daca in tara de origine/tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor de mai sus/doc. nu vizeaza toate sit. prevazute de art.180 si 181-O.U.G. nr. 34/2006: Decl.pe propria raspundere/decl. autentificata in fata unui notar, autorit.adm-tive/judiciare/asociatii profes.;Inf. Gen.-Formular B1;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Resurse umane
2.Dotare tehnica
3. Informatii subcontractanti
4. Standarde de asigurare a calitatii
5. Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.inf. Pers./organismul tehnic al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea pers. responsabile pt.derulare contract, lot1:1 coord. activ., 24 cond.auto, 75 muncit.necalif., lot2:1 coord.activ., 30 cond.auto, 90 muncit.necalif, copii contr. munca; 2.decl.refer. la util., instal., echip-Form 13, lista lor, mod de asigurare-taloane, fact., contr.inchiriere, comodat etc., lot1:10 util.pt. curatat zapada (pluguri tract., util.cu lama, util cu perie); 10 util pt. transp.zapada, 4 util.pt.combat.polei(2autov. Cu cisterna pt.combat.polei, 2 autov.de transp.si imprast.manual mat.antiderap); lot2:12 util.pt. curatat zapada (pluguri tract., util.cu lama, util cu perie);12util pt. transp.zapada, 6 util.pt.combat.polei(3autov. Cu cisterna pt.combat.polei, 3 autov.de transp.si imprast.manual mat.antiderap) toate pt. suprafete conf.caietului de sarcini si fisei de date; 3. decl.subcontr., lista lor, acord asociere; 4. copie certif. ISO 9001/2001; 5. copie certif.ISO 14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S235-312334 din 03.12.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar in casieria Autoritatii contractante/virament in cont RO89TREZ62124510220XXXXX-Trez Timisoara, beneficiar: Municipiul Timisoara RO14756536
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2009 10:00
Locul: la sediul Primariei municipiului Timisoara, camera 229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca la adresa www.primariatm.ro.Contestatia care se refera la acte ale autoritatii contractante care sunt emise sau au loc inainte de deschiderea ofertelor poate fi inaintata nu mai tarziu de o zi lucratoare inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor, cu conditia transmiterii acesteia si prin fax ori prin mijloace electronice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara-sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contest. a actului invocat ca nelegal, atat la CNSC cat si la autorit.contract.;10 zile de la comunic.deciziei CNSC, in instanta sau la CNSC pt.Curtea de Apel Timisoara;in justitie conform L 554/2004
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: bv. C.D.Loga nr.1, camera 229, Primaria Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Tel.0256-408453/408367, Email: [email protected], Fax: 0256-408477/204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2008 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer