Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - delegarea gestiunii activitatilor de salubrizare din comuna Fratesti, prin concesiune


Concesionare numarul 2364/13.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Fratesti (Primaria comunei Fratesti)
Adresa postala: Com Fratesti jud Giurgiu, Localitatea: Fratesti, Cod postal: 087080, Romania, Punct(e) de contact: Bunea Gabriel, Tel. +40 373501070, Email: [email protected], Fax: +40 373501069, Adresa internet (URL): www.primariacomuneifratesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
delegarea gestiunii activitatilor de salubrizare din comuna Fratesti, prin concesiune
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Fratesti , judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare la nivelul comunei Fratesti pentru: a) precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor comunale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special; b) colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice etc.); c) colectarea, transportul, sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor proprietate individuala.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Comuna Fratesti are arondate 4 sate cu 1826de gospodarii, un nr. 4235 de locuitori inregistrati, 30 agenti economici precum si 7 de institutii publice.
Valoarea estimata fara TVA: 254, 399 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea, completata conform Formularului 1, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului 2, anexat in sectiunea Formulare. Cerinta nr. 3 Declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata conform Formularului 3, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta, completata conform Formularului 4, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 5 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006, completata conform Formularului 5, anexat in sectiunea Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Carateanu Marian ? Primar, Dogaru Dumitru ? Viceprimar, Mitroi Florentina ? Secretar , Stancu Vasilica ? contabil sef, Bunea Gabriel ? sef Achizitii. Burcea Florin? consilier local, BalanicaNicolae ? consilier local? consilier local, Constantinescu Adrian ? consilier local, Tirca Marian? consilier local, Ioanitescu Victor ? consilier local, Tudor Ioan? consilier local, Marin Gicu Viorel? consilier local, Racaru Radu ? consilier local, Stanica Ionel? consilier local, Zanfir Petrisor ? consilier local, Ghimpeteanu Marius ? consilier local, Vilcu Marius ? consilier local, Vasile Romeo ? consilier local , Vintila Petre ? consilier local.Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala, eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7 Certificat de atestare fiscala, eliberat de Autoritatile Publice Locale, pe raza caruia i-si are sediul ofertantul , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: -documentele se vor atasa in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). -in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea cerintelor de mai sus; -documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana; -cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de ONRC Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de catre ONRC . Persoane juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Nota: -Certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. -in etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata;Cerinta nr. 2 Licenta ANRSC ? valabila la data limita de depunere a ofertelor ? privind desfasurarea activitatiilor ce fac obiectul procedurii. Nota: -Licenta se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Informatii privind situatia economica Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu 508798, 00 lei.Nota 1 : In situatia in care ofertantii nu au depus bilantul contabil aferent anului 2012, acestia vor putea depune in locul bilantului contabil aferent ultimului an financiar, orice documente disponibile lor, din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Nota 2 : Transformarea valorii cifrei anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.Modalitatea de indeplinireCerinta1-Pentru dovedirea indeplinirii nivelul impus se vor depune bilanturile contabile - pe ultimii 3 ani financiari, vizate si / sau inregistrate de organele competente, respectiv, anii: 2010, 2011 si 2012, impreuna cu Fisa de informatii generale, Formularul 6 . Formularul 6 se va depune completat in ( Original ) Bilanturile contabile, sau documentele care se vor depune in locul bilantului contabil aferent anului 2012, in situatia in care ofertantii nu au depus acest bilant, pot fi depuse, in oricare din formele; original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile, insotite de Formularul 6 completat. Informatii privind sustinerea economica si financiara. Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm Formularul 18 . Modalitatea de indeplinire Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm Formularul 18 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului / grupului de operatori economici ? al persoanei respective - instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art. 111 din HG 925 / 2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare (tertul sustinator va completa Formularul 1, Formularul 2 si Formularul 5 in acest sens). Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului / grupului de operatori economici va fi prezentat in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire. Angajamentul ferm privind sustinerea financiara va fi prezentat de ofertantul castigator in forma legalizata si se va constitui in document al contractului de achizitie publica.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri aceasta lista va fi completata de fiecare asociat.Cerintanr 2 Experienta similara .Cerinta nr.3 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte personalul propus pentru indeplinirea contractului, cerinta fiind indeplinita prin cumul. Pentru persoanele reprezentand cadrele de conducere se solicita prezentarea urmatoarele documente: - contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM (cu exceptia celor incheiate dupa data de 1 ianuarie 2011 pentru care se prezinta copie dupa registrul generat de programul REVISAL din care sa rezulte forma de angajare a acestora) si / sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, si / sau documente din care reiese ca ofertantul a obtinut angajamentul de participare a personalului propus; diplome privind specializarea personalului , autorizatii / certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, dupa caz, decizie de numire pentru responsabilul cu controlul calitatii . Se va completa de fiecare persoana: CV; Declaratie pe proprie raspundere privind experienta; Declaratie de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii. Se va permite si prezentarea unui angajament -si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca sau contracte de colaborare.Cerinta 4 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Cerinta nr.5 Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu orice documente relevante (facturi, contracte, registru mijloace fixe, angajament etc.) din care sa rezulte cele solicitate. In cazul unei asocieri, cerinta este indeplinita prin cumul.Cerinta nr.6 Informatii privind subcontractantii Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 2 lit. h din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. La incheierea contractului prezent, concendentul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul concesionar si subcontractantii nominalizati in oferta. Pe parcursul derularii contractului, concesionarul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul concendentul, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.cerinta 7-Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea.Cerinta nr.8 Cerinta nr.8 Informatii privind sustinerea tehnica si / sau profesionala a unui tert Capacitatea tehnica si / sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceaModalitatea de indeplinireCerinta 1- Se va completa Formularul 7 ? Original-Cerinta 2 - Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmaridin partea acestuia , demonstrarea prestariloe de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Cerinta 3 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (completare Formular 9), care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de personal de specialitate ( angajati permenenti / temporar sau cu contract de colaborare) pentru realizarea contractului . Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte personalul propus pentru indeplinirea contractului, cerinta fiind indeplinita prin cumul.cerinta 4-Se va completa si prezenta Formularul 10. ? Originalcerinta 5-Se va completa Formularul nr. 11, impreuna cu orice documente relevante (facturi, contracte, registru mijloace fixe, angajament etc.) din care sa rezulte cele solicitate. In cazul unei asocieri, cerinta este indeplinita prin cumul.cerinta6- Completare Formular 12 si Formular 13 - Original - cu subcontractantii si lucrarile executate.cerinta 7 -In caz de asociere, se va prezenta Formularul 14 - Original - ?Acord de asociere? din Sectiunea ? Formulare, a Documentatiei de atribuire. In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Cerinta 8Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm ? Formularul 15 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / grupului de operatori economici - al persoanei respective - instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art. 111 din HG 925 / 2006 mentionate in Anexa 1 sau Anexa 2 la Formularul 15 , dupa caz. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1), d) si art.691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare (tertul sustinator va completa Formularul 1, Formularul 2 si Formularul 5 in acest sens). Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / grupului de operatori economici va fi prezentat in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire. Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala va fi prezentat de ofertantul castigator in forma legalizata si se va constitui in document al contractului de achizitie publica.Cerinta nr.1 Standarde de asigurarea calitatii Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii, pentru domeniul ce face obiectul contractului, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.cerinta 2-Cerinta nr.2 Standarde de protectia mediului Prezentarea certificatului ISO 14001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului pentru pentru domeniul ce face obiectul contractului, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinirecerinta 1 -Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii, pentru domeniul ce face obiectul contractului, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. In cazul asocierii cerinta minima de calificare va fi considerata indeplinita prin cumul cu conditia prezentarii de documente edificatoare in acestora.cerinta 2-Prezentarea certificatului ISO 14001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului pentru pentru domeniul ce face obiectul contractului, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. In cazul asocierii cerinta minima de calificare va fi considerata indeplinita prin cumul cu conditia prezentarii de documente edificatoare in acest sens. Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 90.00valoare redeventa 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 07.10.2013 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale se va lua in considerare pretul/tarifele cele mai mici ofertate; daca egalitatea se mentine, se va solicita o noua oferta financiara in plic inchis.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenul de depunerea contestatiilor este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta , conform art. 256.2 din OUG 34/2006 incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Servicul Juridic din cadrul Primarie Fratesti
Adresa postala: strada Garii , nr.9, Localitatea: Fratesti, Cod postal: 087080, Romania, Tel. +40 0373501070, Email: [email protected], Fax: +40 0373501069, Adresa internet (URL): www.primariacomuneifratesti.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2013 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer