Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC din Municipiul Drobeta Turnu Severin


Anunt de participare numarul 88599/15.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII PRIN CONCESIONARE A SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC din Municipiul Drobeta Turnu Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Drobeta Turnu Severin
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Delegarea gestiunii sistemului de iluminat public pentru intreaga unitate administrativ-teritoriala a Municipiului Drobeta Turnu Severin.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50232110-4-Reconditionarea instalatiilor de iluminare publica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini Sectiunea II
Valoarea estimata fara TVA: 6, 455, 714EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 50.000 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local;fondurile proprii ale ofertantului pentru investitii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM ART.44 din OUG 34/2006 , cu modif. si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; 3.Certificat de atestare fiscala ptr.persoane juridice privind impozitele si taxele locale, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor; 4.Certificat de atestare fiscala ptr.persoane juridice eliberat de (ANAF), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor; 5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura; 6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata; 7.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Pentru persoane juridice straine -Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. -Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale;
2.Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizat si inregistrat de organele competente;3.Ultima Balanta de verificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie mai mare de 10.000.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani; -ofertantii vor prezenta copii dupa 2 contracte de servicii similare avand ca obiect modernizarea si extinderea sistemului de iluminat public, avand minim 2000 puncte luminoase pe fiecare contract; -ofertantii vor prezenta copii dupa 2 contracte de concesiune a sistemului de iluminat public ;2. Ofertantii vor prezenta cel putin o recomandare; 3. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ; 4. Declaratie privind ef. medii anuale, pentru ultimii 3 ani, al pers. angajat si cadrelor de conducere; Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractului, se vor anexa copii dupa orice atestat/calificare/autorizatie etc. care sa dovedeasca pregatirea profesionala corespunzatoare; Responsabil tehnic cu executia instalatii electrice, (minim 1 persoana angajata sau cu contract de colaborare). Se vor prezenta urmatoarele documente: copie legalizata dupa certificatele de atestare, CV-uri, declaratie pe proprie raspundere din partea angajatorului de incadrare in munca a persoanelor atestate.5. Atestat ANRE tip B, C1A, C2A- se va prezenta o copie legalizata dupa atestatul ANRE;6. Licenta ANRSC clasa 2 prin care se recunoaste calitatea de operator a Serviciului de iluminat public -se va prezenta o copie legalizata dupa licenta ANRSC; 7. Autorizare de comercializare ale furnizorilor pentru aparate de iluminat, aparataj si lampi(in cazul in care ofertantul nu este producator); 8. Certificat SR EN ISO-9001:2001 sau alt certificat echivalent; 9.Certificat SR EN ISO-140001:2005 sau alt certificat echivalent; 10.Certificat SR EN ISO-180001:2007 sau alt certificat echivalent; 11. Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora ; Acord de subcontractare dupa caz; 12. Acord de asociere dupa caz; 13. Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
modernizare si extindere
25%
Descriere:
2.
intretinere si mentinere
9%
Descriere:
3.
gestiunea consumului de energie electrica
6%
Descriere:
4.
valoarea totala a investitiilor pr.lucrarile de modernizare, extindere si optimizarea iluminatului public
25%
Descriere:
5.
valoarea anuala a costului intretinerii sistemului de iluminat rezultat in urma modernizarii, extinderii si optimizarea il. public
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2009 11:00
Locul: sediul primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu a fost publicata in SEAP din motive obiective tehnice - planse. Documentatia poate fi procurata gratuit de la Primaria municipiului Drobeta Turnu Severin, Str. Maresal Averescu nr.2 , Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, Romania, in baza unei solicitari scrise adresata compartimentului de achizitii publice, telefon 0252314379 int. 122, fax 0252326252.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.40251418568, Fax: 40251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2 , Drobeta Tr. Severin, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2009 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer