Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesionarea Serviciului de iluminat public din orasul Copsa Mica-judetul Sibiu


Concesionare numarul 2223/27.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria orasului Copsa Mica
Adresa postala: str. Aleea Castanilor nr.8, Localitatea: Copsa Mica, Cod postal: 555400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Deaconu, Tel. +40 269840120, Email: [email protected], Fax: +40 269840149, Adresa internet (URL): www.copsa-mica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii prin concesionarea Serviciului de iluminat public din orasul Copsa Mica-judetul Sibiu
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al orasului Copsa Mica.
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Proiectare si executie lucrari de modernizare a sistemului de iluminat public: - minimum 378 puncte luminoase cu LED-uri;
- retea electrica subterana;
- montare minimum 59 de stalpi metalici octogonali si telescopici;Intretinerea sistemului de iluminat public;In functie de resursele financiare se pot efectua lucrari de modernizare a trecerilor de pietoni, iluminat parcuri, iluminat festiv si arhitectural.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
50232100-1-Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Modernizarea sistemelor de iluminat. Teremenul de finalizare al lucrarilor de modernizare: 3 luni; Intretinerea sistemelor de iluminat. Durata concesiunii este de 10 ani cu posibilitatea prelungirii in conditiile legii.
Valoarea estimata fara TVA: 397, 393 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind asocierea, sustinerea de catre un tert: un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca subcontractant, fie ca partener in cadrul unei asocieri. Participarea cu mai mult de o oferta va conduce la eliminarea tuturor ofertelor in care participa. Documentele pe care trebuie sa le prezinta asociatii, subcontractantii sau sustinatorii terti sunt in conformitate cu Ordinul ANRMAP 509/28.09.2011- anexa nr. 2.-Cerinta nr. 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: se va prezenta formularul F12A in original;
- Cerinta nr. 2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile ulterioare: se va prezenta formular 12B in original;
-Cerinta nr. 3: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa rezulte inexistenta datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor: se va prezenta certificat in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara in care se depun ofertele;
-Cerinta nr. 4: Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa rezulte inexistenta datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor: se va prezenta certificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Cerinta nr.5: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta: se va prezenta certificatul in original;
-Cerinta nr. 6: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare: se va prezenta declaratia in original;Persoanele care detin functii de decizie sau sunt implicate in procedura de achizitie pentru organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: 1. Conducatorul autoritatii contractante: Mihalache Daniel Tudor - primar;2. Draghiciu Paul - administrator public;3. Colectivul de coordonare si supervizare (CCS): Serban Dorin - secretar;Cristea Dan - Comp. Achizitii Publica;Deaconu Adrian - Comp. Achizitii Publica;Pop Ioan Sorin - consilier protectie civila;4. Comisia de evaluare: Presedinte -Draghiciu Paul;Membri: Serban DorinCristea Dan;Deaconu Adrian;Pop Ioan Sorin;Membri supleanti: Presedinte: Fluture AdrianMembri: Boariu PrecupConsilieri Locali: -Baciu Ioan, Bardas Mariana, Blaga Elena, Ciuca Marius, Comiza Cornel, Danea Marius, Kis Tibor, Mardari Vasile, Moldovan Vladut, Monoranu Mirela, Oniga Ioan, Pop Viorel, Rusu Fabiola, Taifas Tudor, Toderici Ioan. Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic - obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;Cerinta nr. 2: Atestaat ANRE tip B, conform Legii 13/2007 si ordinului ANRE 90/2009: Proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de 0, 4kV. Se vor prezenta atestate in copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul";Cerinta nr. 3: Licenta ANRSC conform HG nr. 745/2007: se va prezenta atestatul in copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul"Cerinta nr.4: Dovada de inscriere la Registrul de punere pe piata a echipamentelor electrice si electronica la Agentia nationala de Protectia Mediului (in conformitate cu HG 1037/2010).Prezentarea Certificatului de inregistrare in termen de valabilitate: - in copie "conform cu originalul" (de la producatorii/importatorii aparatelor de iluminat propuse in oferta tehnica)
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Bilantul contabil la data de 31.12.2010: Cerinta nr. 2: Media cifrei de afaceri globale in perioada 2009-2010-2011 (conform HG nr. 925/2006)Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minimum 3.450.000 lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind lista principalelor lucrari realizate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (formular 12F conform HG nr. 925/2006).cerinte minime: - un contract de modernizare si intretinere sau concesionare a sistemului de iluminat public in valoare de minimum 1.200.000 lei (aproximativ 70% din valoarea estimata a contractului) sau- cel mult doua contracte de modernizare si intretinere sau concesionare a sistemului de iluminat public in valoare totala de minimum 1.725.000 lei (valoare aproximativ egala cu valoarea estimata a contractului)(Se pot prezenta si contracte distincte pentru proiectare si executie)Cerinta nr. 2: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii trei ani (formular 12I)Cerinta nr. 3: Lista informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor: - Se solicita dovada ca ofertantul dispune de urmatorul personal: - electricieni autorizati ANRE, gradul II A, B sau superior - 3 persoane (conform Legii 13/2007si Ordinului ANRE 90/2009);
- Responsabil tehnic cu executia atestat MEF (MEC) (conform OG nr. 95/1999, modificata si aprobata de Legea nr. 440/2002)Cerinta nr. 4: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentelee tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Cerinte minime: - 2 autospeciale tip PRB;
- 1 automacara;
- 1 autoutilitara;
- 1 aparat de masura tip luxmetru;
- 1 aparat de masura tip luminantmetru;Cerinta nr.5: Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontractezeCerinta nr. 1: Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001. Domeniul Proiectare si executie sisteme de iluminat.Cerinta nr. 2: Certificat de management al mediului conform ISO 14001-domeniul: proiectare si executie sisteme de iluminat
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 55.00Eficacitatea luminoasa a LED-urilor utilizate in aparatele de iluminat 10.00Eficacitatea optica a lentilelor folosite in aparaatele de iluminat ofertate 10.00Puterea reala totala consumata de cele 378 aparate de iluminat cu LED-uri aferente modernizarii SIP 25.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.10.2012 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, a factorului de evaluare "pretul ofertei".In urma reofertarii factorului de evaluare "pretul ofertei" punctajul se va stabili astfel: 1.pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 55%; 2.pentru alt pret decat cel prevazut se acorda punctajul astfel: Pn=(pret minim ofertat/Pn) x procentajul maxim alocat factorului de evaluare.Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Compartimentul achizitii publice
Adresa postala: Primaria orasului Copsa Mica, Aleea Castanilor, nr. 8, Localitatea: Copsa Mica, Cod postal: 5554000, Romania, Tel. +40 269840120, Email: [email protected], Fax: +40 269840149, Adresa internet (URL): www.copsa-mica.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer