Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesionarea serviciului public de salubrizare pe raza comunei Chiajna ,judetul Ilfov


Concesionare numarul 756/10.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL CHIAJNA
Adresa postala: Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov, Localitatea: Chiajna, Cod postal: 7794, Romania, Punct(e) de contact: Marian Mihaila si Carmen Craciun, Tel.021/4360067, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/4361144
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii prin concesionarea serviciului public de salubrizare pe raza comunei Chiajna , judetul Ilfov
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Chiajna , Judetul IlfovSat. Chiajna , Sat. Dudu, Sat. Rosu
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii prin concesionarea serviciului public de salubrizare pe raza comunei Chiajna , judetul Ilfov
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90610000-6-Servicii de curatare si maturare a strazilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
90630000-2-Servicii de inlaturare a ghetii (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Serviciul Public de Salubrizare pe raza comunei Chiajna
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Nu
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptu de a solicita documente si de a desemna reprezentanti sa verifice , la autoritatile competente , veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile ar.181 din OUG nr. 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atestare fiscala emise de organele fiscale competente in ORIGINAL. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii oferteelor-ORIGINAL.Certificat de inregistrare fiscala -COPIE
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007 ) vizate si inregistrate de organele competente , precum si informatii privind cifra medie de afaceri pe cei3 ani( 2005, 2006, 2007 ).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Cap.VI.4 di Fisa de Date Capacitatea tehnica si profesionala: Experienta similara. Dotarea cu utilaje si mijloace de transport specifice.Capacitatea profesionala.Standarde de asigurare a calitatii , a protectiei mediului.Informatii privind asocierea. Criteriile obligatorii: 1. Ofertantii vor face dovada ca au personal angajat cu carte de munca , cel putin : -O persoana cu studii superioare cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor de salubrizare , care va raspunde de indeplinirea viitorului contract. - O persoana cu studii superioare cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor specifice parcului auto , care va raspunde de utilajele si mijloacele de transport pentru indeplinirea viitorului contract. 2. Ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al sanatatii si securitatii in munca pentru domeniul salubritatii ( certificat OHSAS 18001 sau echivalent ) Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor. Sunt acceptate certificatele de management integrate
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
tarife utilizate, redeventa, preluarea riscului, finantare sidezvoltare, solutii tehnice, mediu, social, termene investitii
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
salzare
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 05.05.2009 Ora: 14:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei , nr.5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 050091, Romania, Tel.021/311.80.90, Fax: 021/319.26.97
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: In termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Consiliul local al Comunei Chiajna -Compartimentul Juridic
Adresa postala: strada Pacii , nr. 75, Localitatea: Comuna Chiajna, Cod postal: : 077040, Romania, Tel..021/436.00.67, Email: [email protected], Fax: 021/436.11.44
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2009 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer