Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului de salubritate a comunei SACOSU TURCESC, judetul TIMIS


Concesionare numarul 1652/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACOSU-TURCESC
Adresa postala:  PRINCIPALA NR.98, Localitatea:  Sacosu Turcesc, Cod postal:  305707, Romania, Punct(e) de contact:  OLIMPIA CARAMAT, Tel. 0256 411491, Email:  [email protected], Fax:  0256 411487
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului de salubritate a comunei SACOSU TURCESC, judetul TIMIS
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: ICLODA, BERINI, OTVESTI, STAMORA ROMANA, ULIUC SI UNIP, judetul TIMIS
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
(1) precolectarea, colectarea si transportul deseurilor menajere, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, din comuna SACOSU TURCESC, judetul TIMIS;(2) depozitarea controlata a deseurilor menajere
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatea medie zilnica de deseuri nesortate ce urmeaza a fi transportate este de 0, 54 [tone/zi],
Valoarea estimata fara TVA: 888, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv.eligibilitatea;Decl priv. neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181;Decl pe pr. rasp ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996 privind concurenta completata in conformitate cu Formularul N din Sectiunea Formulare ? in original;Certif de ates fisc priv achitarea oblig exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), elib de DGFPCFS ? in original sau copie legalizata.Certif privplata taxelor si impozitelor locale - elib de Primaria locala? in original sau copie legalizata.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si canu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Licenta clasa 1, 2 sau 3 emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor ? copie simplapentru persoanele juridice straine se prezinta documente echivalente in original sau copii legalizate insotite de traducere autorizata in limba romana, cf Fisei de date
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturilecontabile pentru anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente - in copie- declaratie privind cifra medie de afaceri
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista a princip serv similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. ofertantul trebuie sa faca dovadaincheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a unuicontract de prestari de servicii similare (se tine cont de codul Cpv).Ofertantul este obligat sa prezinte copia contractului.Pentru dovedirea conformitatii, la cererea comisiei, ofertantul va prezenta acesteia originalul.Se vaanexa un numar de minim 1 recomandare in original sau copie legalizata2. decl pe pr raspref la : -echipa tehnice si la mas aplicate in vederea asigurarii calitatii, -personalul/organismul tehnic de specialit de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pt asigcontrolului calitatii- studiile, pregatirea prof si califa persde conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii- efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ?- masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului l;
- utilajele, instal, echip teh de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului al;
- proporti/partea in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ? in original;
-resp cond de munca si protectia muncii? in original;3.Ofertantii sunt obligati sa prezinte modelul de contract atasat prezentei Documentatii de atribuie ? insusit-semnat si stampilatISO 9001 sau echivalent pentru servicii ce fac obiectul prezentei proceduriISO 14001sau echivalent pentru servicii ce fac obiectul prezentei proceduriOHSAS 18001 sau echivalent pentru servicii ce fac obiectul prezentei proceduri.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa tehnico-economicaFactori de evaluare, cf fisei de date a achizitiei1.Niv tarifelorplatibile de catre utilizat-70 p, : 2.Caract. tehn-30 p:
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.09.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
-alta sursa de finantare-veniturile utilizatorilor finali-garantie de participare 10.000lei;garantie de buna executie 10%
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMIS
Adresa postala:  PTA TEPES VODA 2A, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300055, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Juridic din Primaria Comunei SACOSU TURCESC
Adresa postala:  str. Principala 98, Localitatea:  SACOSU TURCESC, Cod postal:  307355, Romania, Tel. 0256/411491, Email:  [email protected], Fax:  0256/411487
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2010 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer