Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului de salubrizare a comunei Liebling, judetul Timis


Concesionare numarul 1884/14.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LIEBLING (PRIMARIA COMUNEI LIEBLING)
Adresa postala:  307245, LIEBLING 528, TIMIS, Localitatea:  Liebling, Cod postal:  307245, Romania, Punct(e) de contact:  CORINA ROSU-CIOBANU, Tel. 0256/396501, Email:  [email protected], Fax:  0256/396501
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului de salubrizare a comunei Liebling, judetul Timis
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: pe teritoriul comunei Liebling, (localitatile LIEBLING, CERNA SI IOSIF), judetul TIMIS
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
PRECOLECTAREA, COLECTAREA SI TRANSPORTUL DESEURILOR MENAJERE SI A CELOR ASILIMILABILE ACESTORA
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
3858locuitori, 31 persoane juridice si institutii publice
Valoarea estimata fara TVA: 1, 052, 400 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original sau copie legalizata.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original sau copie legalizata.Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Licenta clasa 3 emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor ? copie simplaAutorizatie de mediu pentru colectare si trasnport deseuri menajere-copie simpla
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturilecontabile pentru anii 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente declaratie privind cifra medie de afacericifra medie de afaceri pe anii 2007, 2008, 2009 trebuie sa fie de minim 1.200.000 lei
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a princip serv similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari, indif. daca acestia din urma sunt aut. contractante sau clienti privati. Prin inf. furnizate, trebuie sa faca dovadade pres serv similare in ultimii 3 ani (fie de contracte concesiune, fie contractede prest de serv similare - se tine cont de codul CPV, incheiate sau in curs de derulare). Ofertantul este obligat sa prezinte copiile contractelor. Se vaanexa minim o recomandare- maxim douain orig sau copie legaliz emise de beneficiari.-declaratie pe propria raspunderereferitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare ? in original;
-declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ? in original;declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? in original;
-declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original;
-declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii ? in original;
-declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original;
-declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ? in original;declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original;
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta tehnico-economica: Nivelul tarifelorplatibile de catre utilizatori 70%caracteristici tehnice30%, conform Fisei de date a achizitiei
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
ttm 3/2011
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 11.04.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
venituri ale utilizatorilor
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. : 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostintade catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serv Juridic-Comuna Liebling, Jud. Timis
Adresa postala:  Comuna Liebling, Jud Timis, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  307245, Romania, Tel. 0256/396501, Email:  [email protected], Fax:  0256/396501
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2011 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer