Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare aferent comunei Teremia Mare


Concesionare numarul 1946/31.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Teremia Mare (Primaria Teremia Mare)
Adresa postala:  str. Principala, nr. 559, jud.Timis, Localitatea:  Teremia Mare, Cod postal:  307405, Romania, Punct(e) de contact:  SINTEAN COSMIN GHEORGHE, Tel. 0256 380001, In atentia:  SINTEAN COSMIN GHEORGHE, Email:  [email protected], Fax:  0256 380001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare aferent comunei Teremia Mare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al Comunei Teremia Mare: satele Teremia Mare, Nerau siTeremia Mica, JudetulTimis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Concesionarea serviciului public de salubrizare aferent comunei Teremia Mare pe o perioada de 3 ani
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 760, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale; Declaratii privind calitatea de ofertant, privind participarea la licitatie cu oferta independenta, privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art. 181(Formularele A, B, C, D, E);
- persoanele juridice din Romania : Certificate de atestare fiscala : emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) si de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea ;vor fi excluse firmele care figureaza cu obligatii restante; Certificat de Cazier fiscal pentru societate.- Persoane juridice straine: documente care dovedesc achitarea impozitelor, taxelor si a contributiilor obligatorii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care firma isi are resedinta, emise de institutiile autorizate: formulare tip. (art. 182 din O.U.G. 34/2006) (documentelevorfi prezentate in original si vor fi insotite detraducerea legalizata in limba romana.)- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): Certificat de inregistrare si Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului (societatea desfasoara autorizat activitatea supusa licitatiei) ; Certificat de platitor sau neplatitor TVA ; Licenta A.N.R.S.C. pentru prestarea serviciilor de salubrizare: min. clasa 3, cu o valabilitate cel punin egala cu durata prezentului contract;Aviz/Autorizatia de mediu emisa pentru societate.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare de: 760.000 lei; Bilantul contabil la data de: 31.12.2009 ; balanta contabila la 31.12.2010.- Ofertantul va prezenta: Scrisoare de bonitate din partea unei bancieliberata cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei (original) cu: date privind deschiderea conturilor de catre operatorul economic, rulaje prin conturi; operatorul economic figureaza/nu figureaza in CIP, istoricul incidentelor de plati majore inregistrate la CIP.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru toate contractele similare - concesiune de servicii(f. G si Recomandarile); Lista obligatiilor contractuale in desfasurare, daca este cazul : (model f.F);
- Experienta similara: dovada prestarii a cel putin 1 contract similar cu o valoare egala sau mai mare de 150.000 lei si cu o durata de minim 3 ani (f. H; contractul; documentul prin care se certifica modul de indeplinire a contractului; alte documente edificatoare);
-Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere (f. I, insotit de Organigrama societatii); personalul propus pentru realizarea contractului (anexa la f. I, insotita de CV-urile si atestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare, pentru persoanele responsabile cu realizarea contractului);
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul (f.J cu Anexa1); Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului (Anexa 2 laf. J.); un contractul cu detinatorul unui depozit autorizat, valabil.- Certificari privind implementarea: sistemului de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent); sistemului de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent); sistemului de protectie a muncii (conform standardului OHSAS 18001 sau echivalent); Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se angajeaza sa respecte obligatiile legale referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii pe durata executarii lucrarilor.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1. Tarif colectare deseuri: 70%3. Nivelul Redeventei: 20%2. Gradul de preluare a riscului de catre concesionar: 10%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 20.05.2011 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stravropoleos nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer