Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Orasului Bumbesti-Jiu


Concesionare numarul 2385/14.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL Bumbesti-Jiu
Adresa postala: Str.Paringului, nr.101, Localitatea: Bumbesti-Jiu, Cod postal: 215100, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Bumbesti-Jiu, Str. Parangului, Nr. 101, Oras Bumbesti-Jiu, Judetul Gorj, CP 215100, Tel. +40 253463465/+40 253463463, In atentia: Dobrescu Cornel, Email: [email protected], Fax: +40 253463872, Adresa internet (URL): www.bumbesti-jiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati Locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Orasului Bumbesti-Jiu
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Orasul Bumbesti-Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii prin concesiune a serviciului public de salubrizare la nivelul Orasului Bumbesti-Jiu pentru: a) precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor municipale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special; b) colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice etc.); c) colectarea, transportul, sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor/apartamentelor proprietate individuala
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90500000-2-Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511100-3-Servicii de colectare a deseurilor urbane solide (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatile de servicii se gasesc un Anexele 1-7 la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 934, 548.98 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privindeligibilitatea, completata conform Formularului 1, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formularului2, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata conform Formularului 3, anexat in sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independenta, completata conform Formularului 4, anexatin sectiuneaFormulare.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006, completata conform Formularului 5, anexat in sectiunea Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Bobaru Constantin ? Primar, Paunescu Cristian ? Viceprimar, Bucsenaru Nicolae ? Secretar Oras, Raiosu Simona - Sef.Serv.Contabilitate Dobrescu Cornel ? Compartiment Achizitii. Borcan Marius ? consilier local, Cherciu Stefan ? consilier local, Cimpu Ioan ? consilier local, Danciu Ion? consilier local, Dogaru Stefan ? consilier local, Eftenoiu Cornel ? consilier local, Lazarescu Valentin ? consilier local, Luben Aurelia ? consilier local, Medrega Nicolae ? consilier local, Moisa Constantin ? consilier local, Piscanu Claudiu Florian ? consilier local, Popescu Eftemie ? consilier local, Stolojanu Victoria Ileana ? consilier local, Tanase Ion ? consilier local, Tarau Grigore Sergiu ? consilier local, Vulpescu Elisaveta ? consilier local.Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala, eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala, eliberat de Autoritatile Publice Locale, peraza caruia i-si are sediul ofertantul , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in car este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Nota: -documentele se vor atasa in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).-in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte indeplinirea cerintelor de mai sus;
-documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana;
-cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRCOfertantul va prezentaCertificat constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de catre ONRC .Persoane juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: - Certificatul constatator se vaprezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- in etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata;Cerinta nr. 2Licenta ANRSC ? valabila la data limita de depunere a ofertelor ? privind desfasurarea activitatiilor ce fac obiectul procedurii.Nota: - Licenta se vaprezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Informatii privind situatia economicaMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru ultimii 3 ani financiaritrebuie sa fie cel putin egala cu 1.869.000, 00 lei.Nota 1 : Transformarea valorii cifrei anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R leu/ euro, astfel: 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro =4, 2379 lei, 2012:1 euro = 4, 4560 leiModalitatea de indeplinirePentru dovedirea indeplinirii nivelul impus se vor depune bilanturile contabile - pe ultimii 3 ani financiari, vizate si / sau inregistrate de organele competente, respectiv, anii: 2010, 2011 si 2012, impreuna cu Fisa de informatii generale, Formularul6 .Formularul 6 se va depune completat in ( Original )Bilanturile contabile, pot fi depuse, in oricare din formele; original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile, insotite de Formularul 6 completat.Cerinta nr.2Informatii privind sustinerea economica si financiara.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm Formularul 18 .Modalitatea de indeplinireOperatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm Formularul 18 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului / grupului de operatori economici ? al persoanei respective - instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art. 111 din HG 925 / 2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare (tertul sustinator va completa Formularul 1, Formularul2 si Formularul5in acest sens). Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului / grupului de operatori economici va fi prezentat in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire.Angajamentul ferm privind sustinerea financiara va fi prezentat de ofertantul castigator in original si se va constitui in document al contractului de achizitie publica.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri aceasta lista va fi completata de fiecare asociat.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul 7 ? Original-Cerinta nr.2Experienta similaraPrezentarea a cel putin 1 (unu) si maxim 3 (trei) contracte din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii similare prezentei procduri, indiferent daca acestea au fost prestate catre autoritati contractante sau clienti privati, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin :934.548, 98 lei fara TVA.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul 8.? Original ? pentru fiecare dintre contractele prezentate.Prestarile de servicii se dovedesc prin prezentarea de documente/certificate din care sa rezulte valori, perioade de prestare, beneficiari, modul de indeplinire al acestora.Documentele/certificatele se vor depune, in oricare din formele; original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .-In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta in copie atat contractul cu prestatorul principal cat si contractul subsecvent.- In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat se va prezenta acordul de asociere, contractul liderului cat si contractul asociatului incheiat cu liderul asocierii.- In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;In cazul unei asocieri -capacitatea tehnica si profesionala ? se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselortuturor membrilor grupului.Cerinta nr.3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte personalul propus pentru indeplinirea contractului, cerinta fiind indeplinita prin cumul.Pentru persoanele reprezentand cadrele de conducere se solicita prezentarea urmatoarele documente: - contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM (cu exceptia celor incheiate dupa data de 1 ianuarie 2011 pentru care se prezinta copie dupa registrul generat de programul REVISAL din care sa rezulte forma de angajare a acestora) si / sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, si / sau documente din care reiese ca ofertantul a obtinut angajamentul de participare a personalului propus;diplome privind specializarea personalului , autorizatii / certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, dupa caz, decizie de numire pentru responsabilul cu controlul calitatii .Se va completa de fiecare persoana: CV; Declaratie pe proprie raspundere privind experienta; Declaratie de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii.Se va permite si prezentarea unui angajament -si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de muncasau contracte de colaborare.Modalitatea de indeplinireDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (completare Formular 9), care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune depersonal de specialitate ( angajati permenenti / temporar sau cu contract de colaborare)pentru realizarea contractului .Documentele se vorprezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte personalul propus pentru indeplinirea contractului, cerinta fiind indeplinita prin cumul.Cerinta nr.4
Angajamentul ofertantului privind resursele umane
Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul 10.? Original ?Cerinta nr.5
Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu orice documente relevante (facturi, contracte, registru mijloace fixe, angajament etc.) din care sa rezulte cele solicitate.
In cazul unei asocieri, cerinta este indeplinita prin cumul.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr. 11, impreuna cu orice documente relevante (facturi, contracte, registru mijloace fixe, angajament etc.) din care sa rezulte cele solicitate.
In cazul unei asocieri, cerinta este indeplinita prin cumul.Cerinta nr.6
Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 2 lit. h din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
La incheierea contractului prezent, concendentul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul concesionar si subcontractantii nominalizati in oferta.
Pe parcursul derularii contractului, concesionarul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul concendentul, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Modalitatea de indeplinireCompletare Formular 12 si Formular 13- Original -cu subcontractantii si lucrarile executate.Cerinta nr.7Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea.Modalitatea de indeplinireIn caz de asociere, se va prezenta Formularul 14 - Original - ?Acord de asociere? din Sectiunea? Formulare, a Documentatiei de atribuire.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Cerinta nr.8Informatii privind sustinerea tehnica si / sau profesionala a unui tertCapacitatea tehnica si / sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm ? Formularul 15Modalitatea de indeplinireOperatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm ? Formularul 15 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / grupului de operatori economici - al persoanei respective - instrument juridic, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art. 111 din HG 925 / 2006 mentionate in Anexa 1 sau Anexa 2 la Formularul 15, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1), d) si art.691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare (tertul sustinator va completa Formularul1, Formularul2 si Formularul 5 in acest sens).Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / grupului de operatori economici va fi prezentat in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire.Angajamentul ferm privind sustinerea tehnica si profesionala va fi prezentat de ofertantul castigator in original si se va constitui in document al contractului de achizitie publica.Cerinta nr.1Standarde de asigurarea calitatiiPrezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii, pentru domeniul ce face obiectul contractului, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinirePrezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii, pentru domeniul ce face obiectul contractului, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.In cazul asocierii cerinta minima de calificare va fi considerata indeplinita prin cumul cu conditia prezentarii de documente edificatoare in acest sens.Cerinta nr.2Standarde de protectia mediuluiPrezentarea certificatului ISO 14001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului pentru pentru domeniul ce face obiectul contractului, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinirePrezentarea certificatului ISO 14001, si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului pentru pentru domeniul ce face obiectul contractului, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.In cazul asocierii cerinta minima de calificare va fi considerata indeplinita prin cumul cu conditia prezentarii de documente edificatoare in acest sens.Documentele se vorprezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 90.00Nivelul redeventei 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 11.12.2013 Ora: 10:30
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care, in conformitate cu cu prevederile art.186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionalaprin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatorii nu trebuie sa se afle in sitauatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.691, art.180 lit.a), lit.c1 si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, sustinatorii, vor completa Formularul 1, Formularul 2 ( pct.a), pct.c), pct.d); Formularul 5, care se vor prezenta in original.Se vor folosi formularele atasate ( Formularul 18 si Formularul 15, inclusiv anexele 1 si 2 ale formularului 15, daca este cazul). In cazul in care ofertele clasate pe primul loc prezentate de catre operatorii economici sun egale, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic nivel al tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali. Daca si nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali, ofertate, sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic nivel al tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are nivelultarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali, cel mai scazut.Reofertarea se va face pentru toate cele patru subcriterii ale criteriului a) Nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali, respectiv, 1.Tariful pentru colectarea, transportul si depozitarea deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, de la persoane fizice, lei/persoana/luna.2. Tariful pentru Colectarea, transportul si depozitarea deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, de la agenti economici/institutii , lei/mc.3. Tariful pentru Colectarea, transportul si depozitarea deseurilor rezultate din costructii si demolari, lei/mc.4.Tariful pentru Colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice etc.) , lei/mc.In aceasta situatie evaluarea ofertelor se realizeaza prin acordarea, pentru fiecare oferta nou depusa, a unui punctaj rezultat ca urmare aplicarii algoritmului de calcul.Algoritmul de calcul se va aplica din nou doar pentru criteriului de atribuire - a) ?Nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali?, pentru celalalt criteriu de atribuire -b)?Nivelul redeventei?, punctajul fiind cel obtinut la oferta initiala.Anexa la formularul de oferta cuprinzand centarlizatorul tarifelor pe activitati. La centralizatorul de tarife vor fi prezentate fise de fundamentare a tarifelor in conformitate cu Ordinul ANRSC nr.109/2007.Autoritatea contractanta are dreptul dea anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica conform art.209 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In niciun caz autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Serviciul Juridic din cadrul Primariei Oras Bumbesti-Jiu
Adresa postala: Str.Parangului; Nr.101;, Localitatea: Bumbesti-Jiu, Cod postal: 215100, Romania, Tel. +40 253463465, Email: [email protected], Fax: +40 253463872
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2013 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer