Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii, prin concesiune, a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Chirnogeni, judetul Constanta


Concesionare numarul 2190/18.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CHIRNOGENI
Adresa postala: Str.Primariei, nr.16 bis, Localitate Chirnogeni, Jud.Constanta, Localitatea: Chirnogeni, Cod postal: 907050, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Chirnogeni, Tel. +40 241854305, In atentia: Dlui Primar Manta Gheorghe, Email: [email protected], Fax: +40 241854545, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii, prin concesiune, a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Chirnogeni, judetul Constanta
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Localitatile Chirnogeni, Plopeni, Credinta, comuna Chirnogeni, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii, prin concesiune, a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Chirnogeni, judetul Constanta
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Colectarea (selectiva), transportul, sortarea si depozitarea deseurilor menajere si a celor asimilate acestora, inclusiv a deseurilor toxice din deseurile menajere de pe raza comunei Chirnogeni, judetul Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 2, 692, 956 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta)Cerinta obligatorie: 1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Cerinta obligatorie: 1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul -sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1)in ultimii 2 ani si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care aprodus sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul indeplinirii cerintelor de calificare si selectie.Cerinata nr.3: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Cerinta nr.4: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale se vor depune in original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: -fie o declaratie pe propria raspundere;
-fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: 1.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Cerinta nr. 6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: 1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 7: Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: 1.Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: GheorgheManta ? primarAgravriloaei Constantin - viceprimarZgancea Mihaela Eliza ? responsabil achizitii publiceDan Caludia ? secretar comunaDocumentul se depunein original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Documentul se va depune si de subcontractant sau tert sustinatoar, daca este cazul Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice/fizice* romane(Prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizata)Cerinta nr.1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
-codul unic de inregistrare;
-sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
-structura actionariatului;
-numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
-domeniul de activitate principal;
-domeniile de activitate secundare;
-situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);
-activitati autorizate, urmatoarele coduri CAEN: 3811-colectare deseuri nepericuloase, 3823-recuperarea materialelor reciclabile sortate;4941 - transporturi rutiere de marfuri;4677- comert cu ridicata a deseurilor si resturilorNota: Ofertantii care nu au in obiectul de activitate activitatile specificate mai sus si care fac obiectul prezentei achizitii vor fi exclusi din procedura de achizitie.Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr.2: Ordin (Licenta) emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? minim clasa 2 (se va depune si anexa la Ordin), din care se reiasa ca ofertantul este autorizat sa desfasoare urmatoarele activitati: -precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor municipale, inclusiv al deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special;
-sortarea deseurilor municipale;
-depozitarea controlata a deseurilor municipale;Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 3 Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romanasau Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat catigator sa prezinte/obtina Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romanapana la data de incheiere a contractului. Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: 1. Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.2. Prezentarea unui document eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati (in conformitate cu prevederile art. 8 alin. 1 din Regulamentul de acordare a licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin H.G. nr. 745/2007).Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medie de afaceri intr-o perioada care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Cifra medie de afaceri globala peultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 5.000.000, 00 lei.Operatorii economici vor prezenta orice informatii sau documente disponibilein vederea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conf.prev.art.180 si art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara trebuie sa prezinte documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie, insotita de Lista privind principalele servicisimilare prestate in ultimii 3 ani.Lista principalelor contracte similare finalizate in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract; in cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deserviti; Se vor lua in considerare in vederea intocmirii listei, atat contractele finalizate, dar si contractele in derulare.Experienta similara : Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada derulariisi/sau finalizarii in ultimii 3 ani, in calitatea de contractant, a unul sau mai multe contracte similare a caror valoare cumulate, estede 2.600.000 lei, fara tva, (valoarea totala a contractelor va fi cuantificata in ultimii 3 ani calculati de la termenul limita de depunere aofertelor). Operatorul economic care nu satisface aceaste cerinte va fi descalificat.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care a fost incheiat contractul respectiv.Personal: 1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.2. Lista privind personalul de specialitate care va fi utilizat ptr indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putino persoana cu studii superioare de lunga durata, cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor de salubrizare si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.Ofertantul are dreptul de a include inpropunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contractul respectiv.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica - avand in vedere art.96 alin.2 din HG nr.925/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181 lit.a), c1), d) din OUG nr.34/2006.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantuluiangajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat.Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru activitatile din domeniul salubrizarii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 14001:2005, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru activitatile din domeniul salubrizarii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 14001:2005, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 70.00Nivelul redeventei concesiunii (minim 1% din valoarea contractului) 5.00Nivelul calitativ, tehnic si functional al solutiilor tehnice propuse 25.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 16.07.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
n cazul in care vor exista oferte admisibile cu acelasi punctaj, autoritatea contractanta va face departajarea avand in vedere oferta cu cel mai mic pret declarat.Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic pe site-ul dedicat www.e-licitatie.ro la care se va asigura accesul operatorilor economici direct si nerestrictionat, in mod similar accesului la fisierul initial, cu exceptia situatiei in care, din motive tehnice, atasarea in SEAP este imposibila.Riscurile neaccesarii clarificarilor cad in sarcina operatorului economic.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederileart.11 alin. (4) din Hotararea nr.925/2006, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentatul legal sau dupa caz, de catre o alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr.24, din Sectiunea IV - Formulare. Completarea formularului se va face respectand instructiunile din subsol, astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, Str Stavropoleos nr. 6, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104641
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer