Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesiune a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Mereni , jud. Constanta
Concesionare numarul 2194/25.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Mereni
Adresa postala: Strada Libertatii nr. 112, Localitatea: Mereni, Cod postal: 907180, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Chiriac, Tel. +4 0241859203, Email: [email protected], Fax: +4 0241859336, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii prin concesiune a unei parti a serviciului de salubrizare al comuneiMereni , jud. Constanta
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: satele Mereni, Osmancea, Ciobanita si Miristea, comuna Mereni, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii prin concesiune a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Mereni
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Colectarea (selectiva), transportul, sortarea si depozitarea deseurilor menajere si a celor asimilate acestora, inclusiv a deseurilor toxice din deseurile menajere, de pe raza comunei Mereni, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 422, 752 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medie de afaceri intr-o perioada care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Cifra medie de afaceri globala peultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011trebuie sa fie de minim 4.800.000, 00 lei .Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant sau, in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, alte documente legale edificatoare dincaresareiasacifradeafaceri si prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conf.prev.art.180 si art.181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara trebuie sa prezinte documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie, insotita de Lista privind principalele serviciisimilare prestate in ultimii 3 ani.Lista principalelor contracte similare finalizate in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract; in cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deserviti; Se vor lua in considerare in vederea intocmirii listei, atat contractele finalizate, dar si contractele in derulare.Experienta similara : Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada derulariisi/sau finalizarii in ultimii 3 ani, in calitatea de contractant, a unul sau mai multe contracte similare a caror valoare cumulate, estede 2.400.000 lei, fara tva, (valoarea totala a contractelor va fi cuantificata de la data semnarii contractului de prestarii servicii pana la data depunerii ofertelor).Operatorul economic care nu satisface aceaste cerinte va fi descalificat.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care a fost incheiat contractul respectiv.Personal: 1. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani2. Lista privind personalul de specialitate care va fi utilizat ptr indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putino persoana cu studii superioare de lunga durata, cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor de salubrizare si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.Utilaje: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractuluiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.Ofertantul are dreptul de a include inpropunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contractul respectiv.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica - avand in vedere art.96 alin.2 din HG nr.925/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art.181 lit.a), c1), d) din OUG nr.34/2006.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantuluiangajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinCertificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru activitatile din domeniul salubrizarii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 14001:2005, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", pentru activitatile din domeniul salubrizarii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 14001:2005, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 70.00Nivelul redeventei concesiunii (minim 1% din valoarea contractului) 5.00Nivelul calitativ, tehnic si functional al solutiilor tehnice propuse 25.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 24.07.2012 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 16:02