Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesiune a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Pecineaga , jud. Constanta


Concesionare numarul 2256/14.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PECINEAGA
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR.61, Localitatea: Pecineaga, Cod postal: 907235, Romania, Punct(e) de contact: SOFIA MONEA, Tel. +4 0241858510, Email: [email protected], Fax: +4 0241858524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii prin concesiune a unei parti a serviciului de salubrizare al comuneiPecineaga , jud. Constanta
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Pecineaga, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii prin concesiune a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Pecineaga.Serviciile de salubrizare delegate, conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sunt : - precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special;
- colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice etc.);
- colectarea, transportul, sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor/apartamentelor proprietate individuala.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Colectarea (selectiva), transportul, sortarea si depozitarea deseurilor menajere si a celor asimilate acestora, inclusiv a deseurilor toxice din deseurile menajere, de pe raza comuneiPecineaga , conform caietului de sarcini.Colectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice etc.), conform caietului de sarcini.Colectarea, transportul, sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor/apartamentelor proprietate individuala, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 730, 378 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Cerinta nr.3 Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4 Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: -fie o declaratie pe propria raspundere;
-fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator.Cerinta nr. 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 7 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Pislaru Lili ? primar, Goreci Marcel ? viceprimar, Istrate Maria ? secretar comuna, Dumitru Gheorghe ? presedintele comisiei de evaluare, Monea Sofia ? membru comisie de evaluare, Fechet Farida ? membru comisie de evaluare, Firoi Ina ? membru comisie de evaluare, Cozma Mihaela ? membru comisie de evaluare, Consilieri locali: Broasca Costel, Paraschiv Gheorghe, Terec Aurora, Bocai Liviu, Stan Nicolae, Ionita Georgeta, Oprisan Ion, Stoian Cristian, David Ion.Documentul se depunein original. Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice/fiziceromane (prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizata).Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii, conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/ copie legalizata/copie conform cu orginalul, emiscu cel mult 30 de zile inainte de la data de depunere a ofertelor.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2 Ordin (Licenta) emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? minim clasa 3 (se va depune si anexa la Ordin), din care se reiasa licentierea ofertantului pentru a presta servicii de salubrizare definite conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ce constituie obiectul procedurii.Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 3 Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romanasau Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat catigator sa prezinte/obtina Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romanapana la data de incheiere a contractului. Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.Persoane juridice/fizice straineCerinta nr. 1 Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2. Prezentarea unui document eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati (in conformitate cu prevederile art. 8 alin. 1 din Regulamentul de acordare a licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin H.G. nr. 745/2007).Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru acre este solicitata autorizarea respectiva (se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 1.460.000, 00 lei .Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei.Cerinta nr. 2Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie, insotita de Lista privind principalele servicisimilare prestate in ultimii 3 ani.Lista principalelor contracte similare prestate in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract; in cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deserviti;Se vor lua in considerare in vederea intocmirii listei, atat contractele finalizate, dar si contractele in derulare.Cerinta nr. 2Experienta similara : Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada derulariisi/sau finalizarii in ultimii 3 ani a unul sau mai multe contracte similare a caror valoare cumulate, este de 730.000 lei, fara tva, (valoarea totala a prestatiilor va fi cuantificata de la data semnarii contractului de prestarii servicii pana la data depunerii ofertelor).Documentele de confirmare care insotesc formularul Experienta similara: a) copie, stampilata ?conform cu originalul?, proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de serviciib)copie, stampilata ?conform cu originalul?, recomandare/ certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, de la beneficiarul/beneficiarii pentru care au fost prestate serviciile (pentru contractele care au fost finalizate).Cerinta nr. 3 PersonalDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Personal (continuare)Lista privind personalul de specialitate care va fi utilizat ptr indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putino persoana cu studii superioare de lunga durata, cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor de salubrizare si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original; Contract de colaborare/ contract de prestari servicii pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantului sau declaratie de diponibilitate;Declaratii de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului, conform Formularului nr.23 , in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului.Cerinta nr. 4Utilaje: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: - 3 autocompactoare pentru colectare si transport deseuri ( 1 autocompactoare ptr deseuri menajere colectateamestecat, 1 autocompactoare ptr deseuri biodegradabile si 1 autocompactoare ptr deseuri reciclabile);
- 1 autospeciala colectare si transport deseuri stradale, voluminoase si deseuri din constructii.Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu Formularul nr.17 din Sectiunea IV ? Formulare (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul);Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Cerinta nr.6Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Cerinta nr. 1Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie cu mentiunea "conform cu originalul", pentru activitatile din domeniul salubrizarii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate da data depunerii ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediului: Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 14001:2005, sau echivalent, in copie cu mentiunea "conform cu originalul", pentru activitatile din domeniul salubrizarii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate da data depunerii ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 90.00Nivelul redeventei concesiunii 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 11.02.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care vor exista oferte admisibile cu acelasi punctaj , autoritatea contractanta va face departajarea avand in vedere oferta cu cel mai mic pret declarat (aplicabila doar ofertelor clasate pe locul 1).Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic pe site-ul dedicat www.e-licitatie.ro la care se va asigura accesul operatorilor economici direct si nerestrictionat, in mod similar accesului la fisierul initial, cu exceptia situatiei in care, din motive tehnice, atasarea in SEAP este imposibila.Riscurile neaccesarii clarificarilor cad in sarcina operatorului economic.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederileart.11 alin. (4) din Hotararea nr.925/2006, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentatul legal sau dupa caz, de catre o alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr.24, din Sectiunea IV - Formulare. Completarea formularului se va face respectand instructiunile din subsol, astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Pecineaga? Compartimentul Juridic
Adresa postala: stradaStefan cel Mare nr.61, Localitatea: Pecineaga, Cod postal: 907235, Romania, Tel. +4 0241858510, Fax: +4 0241858524
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.12.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer