Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii prin concesiune a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Comana , jud. Constanta


Concesionare numarul 2299/19.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Comana
Adresa postala: str. Primaverii, nr. 13, Localitatea: Comana, Cod postal: 907080, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Maioru, Tel. +40 0241859444, Email: [email protected], Fax: +40 0241859458, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii prin concesiune a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Comana , jud. Constanta
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Comana, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii prin concesiune a unei parti a serviciului de salubrizare al comunei Comana.Serviciile de salubrizare delegate, conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sunt : precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special;colectarea, transportul, sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor/apartamentelor proprietate individuala.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Colectarea (selectiva), transportul, sortarea si depozitarea deseurilor menajere si a celor asimilate acestora, inclusiv a deseurilor toxice din deseurile menajere, de pe raza comunei Comana, conform caietului de sarcini.Colectarea, transportul, sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor/apartamentelor proprietate individuala, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 585, 336 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul .Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediu social;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Documente eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibilede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 5 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Adam Ion ? primar, Baciu Valerica ? viceprimar, Maioru Mihaela ? secretar, Consilieri locali: Zisu Romulus, Ene Dumitru, Ungureanu Mihai, Ciobanu Mihai, Caulamet Onder, Vina Danut Ilie, Oteleanu Marian, Andrei Emilia, Dimitru Romeo, Nitu Ion, Membrii in comisia de evaluare a ofertelor: Dumba Mirela, Sima Mirela, Scriban Radu Cezar.Documentul se depunein original. Declaratiava fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice/fiziceromane (prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizata)Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii, conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/ copie legalizata/copie conform cu orginalul.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr. 2 Ordin (Licenta) emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? minim clasa 3 (se va depune si anexa la Ordin), din care se reiasa licentierea ofertantului pentru a presta servicii de salubrizare definite conform Legii nr.101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ce constituie obiectul procedurii.Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 3 Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romanasau Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat catigator sa prezinte/obtina Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romanapana la data de incheiere a contractului. Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.Persoane juridice/fizice straineCerinta nr. 1 Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2. Prezentarea unui document eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati (in conformitate cu prevederile art. 8 alin. 1 din Regulamentul de acordare a licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin H.G. nr. 745/2007).Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru acre este solicitata autorizarea respectiva (se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP).
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012)sa fie de minim 1.100.000 lei.Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RONNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei.Modalitatea de indeplinirePrezentarea indicatorului financiar media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, conform Formular nr.9 INFORMATII GENERALE, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original.Ofertantii vor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilate si semnat de ofertant, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat in limba de origine si in traducere autorizata si legalizata.Cerinta nr. 2Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1din OUG nr. 34/2006.Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Modalitatea de indeplinirePersoana care asigura sustinerea financiara va prezenta: 1. Formular nr. 21, din Sectiunea IV ? angajament sustinere financiara, autentificat;2. Formularul nr. 6 Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea IV(se va prezenta documentul in original);3. Formularul nr.7 Declaratie privind neincadrarea la art.181, lit. a), c1) si d), din Sectiunea IV (se va prezenta documentul in original);4.Formularul nr.16 din Sectiunea IV (se va prezenta documentul in original);5. Documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie, insotita de Lista privind principalele servicisimilare prestate in ultimii 3 ani.Lista principalelor contracte similare prestate in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract; in cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deserviti;Se vor lua in considerare in vederea intocmirii listei, atat contractele finalizate, dar si contractele in derulare.Modalitatea de indeplinireOfertantul va completat si depune Formularul nr. 10, din Sectiunea IV ? Formulare.Cerinta nr. 2Experienta similara : Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada derulariisi/sau finalizarii in ultimii 3 ani a unul sau mai multe contracte similare a caror valoare cumulate, este de 500.000 lei, fara tva, (valoarea totala a prestatiilor va fi cuantificata de la data semnarii contractului de prestarii servicii pana la data limita de depunere a ofertelor).Ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente emise/contrasemnate de beneficiaricare sa constituie dovada prestariide servicii similare cu obiectul contractului.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a ofertantului.Modalitatea de indeplinireOfertantul va completa si depune Formularului nr. 11, din Sectiunea IV ? Formulare -Experienta similaraOfertantul trebuie sa prezinte certificate/documente emise/contrasemnate de beneficiaricare sa constituie dovada prestariide servicii similare cu obiectul contractului.In cazul in care ofertantul a participat la prestarea unor servicii similare, in calitate de asociat, valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a acestuia in cadrul contractului prezentat.Ofertantul va prezenta in copie: a) parti relevante din contractul la care a avut calitatea de asociat, sib) acordul de asociere aferent vizat de beneficiar.Cerinta nr. 3Personal: a)Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.b)Lista privind personalul de specialitate care va fi utilizat ptr indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putino persoana cu studii superioare, cu experienta de cel putin 3 ani in organizarea activitatilor de salubrizare si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original; Contract de colaborare/ contract de prestari servicii pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantului/Angajament de participare/Declaratii de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului, conform Formularului nr.23 , in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului.Modalitatea de indeplinireOfertantul va depune Formularul 13 si formularul 13A din Sectiunea IV ? Formulare.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: a) Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru persoana responsabila cu organizarea activitatilor de salubrizare si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.b) Contract de colaborare/ contract de prestari servicii pentru membrii colectivului care nu sunt angajatii ofertantului/Angajament de participarec) Declaratii de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului, conform Formularului nr.23 din Sectiunea IV ? Formulare, in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilorCerinta nr. 4Utilaje: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin : - 3 autocompactoarepentru colectare si transport deseuri ( 1 autocompactoare ptr deseuri menajere colectateamestecat, 1 autocompactoare ptr deseuri biodegradabile si 1 autocompactoare ptr deseuri reciclabile)- 1 autospeciala colectare si transport deseuri stradale si deseuri din constructiiModalitatea de indeplinireSe va completa Formular nr.12, din Sectiunea IV ? Formulare, care sa cuprinda numai echipamentele tehnice, utilaje si instalatii specifice care vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului. Documentul se depune in original.Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora, completata in conformitate cu Formularul nr.17 din Sectiunea IV ? Formulare (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul);Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea in care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr.17 din Sectiunea IV ? Formulare (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul);Declaratiava contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Cerinta nr.6Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate.Modalitatea de indeplinirePersoana care asigura sustinerea tehnica va prezenta: - Formularul nr.25 din Sectiunea IV - Formulare ? angajament sustinere tehnica si/sau profesionala, autentificat;
- formularul 6 Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea IV ? Formulare (se va prezenta documentul in original);
- formularul 7 Declaratie privind neancadrarea la art.181, lit.a), c1), d) din Sectiunea IV - Formulare (se va prezenta documentul in original);
- Formularul nr.16 din Sectiunea IV (se va prezenta documentul in original);
- documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea.Persoana careasigura sustinerea tehnica va mai completa, in functie de obiectul angajamentului, declaratiile conform formularului nr. 26 si formularului nr. 27, din Sectiunea IV ? Formulare, in original.Cerinta nr. 1Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie cu mentiunea "conform cu originalul", pentru activitatile din domeniul salubrizarii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala.Modalitatea de indeplinireCertificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in domeniul salubrizarii.Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediului: Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 14001:2005, sau echivalent, in copie cu mentiunea "conform cu originalul", pentru activitatile din domeniul salubrizarii, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezentat certificatul in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant.Atentie: In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea tehnica si profesionala.Modalitatea de indeplinireCertificat de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent, in domeniul salubrizarii.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 90.00Nivelul redeventei concesiunii 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.05.2013 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Daca ofertele clasate pe primul loc au acelasi punctaj, autoritatea contractanta va face departajarea avand in vedere oferta cu cel mai mic pret declarat. Daca si preturile ofertate sunt egale autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Clarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic pe site-ul dedicat www.e-licitatie.ro la care se va asigura accesul operatorilor economici direct si nerestrictionat, in mod similar accesului la fisierul initial, cu exceptia situatiei in care, din motive tehnice, atasarea in SEAP este imposibila.Riscurile neaccesarii clarificarilor cad in sarcina operatorului economic.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei, ofertantul are dreptul de a prezenta initial, in conformitate cu prevederileart.11 alin. (4) din Hotararea nr.925/2006, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentatul legal sau dupa caz, de catre o alta persoana autorizata sa-l reprezinte, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul de a depune initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, acesta are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr.24, din Sectiunea IV - Formulare. Completarea formularului se va face respectand instructiunile din subsol, astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Comana? Serviciul Juridic
Adresa postala: stradaPrimaverii nr.13, Localitatea: Comana, Cod postal: 907080, Romania, Tel. +40 241859444, Fax: +40 241859458
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2013 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer