Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciilor publice de salubrizare in comuna Buduslau, prin concesionare


Concesionare numarul 1357/29.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUDUSLAU BIHOR (PRIMARIA COMUNEI BUDUSLAU)
Adresa postala: BUDUSLAUnr.82, Localitatea: Buduslau, Cod postal: 417105, Romania, Punct(e) de contact: NEMETHY GYONGYI, Tel.0259/459100, Email: [email protected], Fax: 0259/459100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciilor publice de salubrizare in comuna Buduslau, prin concesionare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA BUDUSLAU
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii serviciilor publice de salubrizare in comuna Buduslau, prin concesionare
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 375, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant Formular 1.1Declaratie privind eligibilitatea Formular 1.2Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 1.3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 1.4Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata , valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia operatorul economic are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetulgeneral consolidat , in original sau copie legalizata , valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata din care sa rezulte ca activitatea desfasurata de ofertant este si cea de servicii de salubrizare a localitatilor.Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie simplaLicenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor, clasa 1, 2, sau 3 copie simpla.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani (2007, 2008 , 2009 ( formular 1.5)Se va prezenta ultimul bilant contabil si balanta contabila semnate si stampilate, cu mentiunea conform cu originalul, de catre organele cpmpetente DGFP in a carei raza teritoriala isi are sediul.Cerinta obligatorie impusa: cifra de afaceri pe ultimul an sa fie minim 100.000 lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va fi prezentata lista principalelor contracte incheiate sau in derulare, in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare a localitatilor, cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract. In cazul in care activitatea de salubrizare se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deserviti. (Formular 1.6 cu anexa)Dotarea cu utilaje si mijloace de transport specifice- minim 2 autocompactoare (dovada si modalitatea de detinere a acestora)Depozitarea deseurilor dupa colectareOfertantii vor face dovada dreptului de administrare/dreptului de utilizare a unuia dintre depozatele autorizate de deseuri din judetul Bihor.Capacitatea profesionalaVa fi prezentata o declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani (Formular 1.7)Se vor nominaliza persoanele cu rol important in realizarea contractului, se vor anexa CV urile acestora si copii dupa atestat/calificare/autorizatie care sa dovedeasca pregatirea profesionala a acestora in domeniul salubrizarii si/sau managementul deseurilor.Cerinte minime obligatorii: 1)ofertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al sanatatii si securitatii pentru domeniul salubritatii (certificat OHSAS 18001 sau echivalent)Standarde de asigurare a calitatiiOfertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste ca au implementat standardele de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatii din domeniul salubritatii(certificat ISO 9001 sau echivalent)Standarde de asigurare a protectiei mediuluiOfertantii vor prezenta o copie a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pe domeniul salubritatii (certificat ISO 14001 sau echivalent)
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
tarif propus-30 puncte, redeventa-10 puncte, dotari-50 puncte, termen-10 puncteConform specificatiilor din fisa de date a achizitiei
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33/29.01.2010
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 30.03.2010 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
la sediul autoritatii contractante
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stravopoleos , nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426883, Email: [email protected], Fax: 0259/426881, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=35
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Conform prevederilor OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Buduslau
Adresa postala: 82, Localitatea: Buduslau, Cod postal: 411705, Romania, Tel.0259 459100, Email: [email protected], Fax: 0259 459100
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2010 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer