Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului de alimentare cu apa al comunei Borca prin concesiune, realizat prin proiect SAPARD, din comuna Borca, judetul Neamt


Concesionare numarul 2392/13.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BORCA (PRIMARIA BORCA)
Adresa postala: Sat BORCA, Com BORCA, Jud NEAMT, Localitatea: Borca, Cod postal: 617075, Romania, Punct(e) de contact: AMARIEI LENUTA, Tel. +40 0735850852, Email: [email protected], Fax: +40 0233268001, Adresa internet (URL): www.primariaborca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului de alimentare cu apa al comunei Borca prin concesiune, realizat prin proiect SAPARD, din comuna Borca, judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Comuna Borca, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Prezenta procedura are ca obiect " Delegarea gestiunii serviciului de alimentare cu apa al comunei Borca prin concesiune realizat prin proiect SAPARD, din comuna Borca, judetul Neamt"
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
65100000-4-Distributie de apa si servicii conexe (Rev.2)
65130000-3-Exploatarea sistemului de alimentare cu apa (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Ofertantul se obliga sa exploateze, intretina si sa repare ( reparatii curente si capitale) pe fondurile sale alcatuite din incasarile cantitatilor de apa potabila de la consumatorii finali, in conformitate cu caietul de sarcini si regulamentul anexe a documentatiei de atribuire. Volumul maxim de apa potabila = 188267 mc/an, conform caietului de sarcini si Anexei 1 la HCL nr. 46/31 mai 2013. Redeventa minima de la care se va porni licitatia este de 3% din venitul brut realizat conform fisei analitice - Clienti comuna Borca, iar tariful maxim de scoatere la licitatie este de 1, 5 lei/mc.Costul minim al apei: 188267mc/an x 1, 5 lei/mc = 282400 lei
Valoarea estimata fara TVA: 282, 400 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pentru eligibilitate - prezentarea declaratiei de neancadrare in art. 180 OUG 34/2006 - formular 2declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20062. Certificat de atestare fiscala de la bugetul de stat si bugetul local - in original sau copie legalizata, ( in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M. O. nr. 687/28.09.2011)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 3.4. Declaratie privind neancadrarea la art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 - formular nr. 4, 9.Persoanele cu functie de decizie in autoritatea contractanta sunt: Nita Geo Ovidiu- primar, Nita Petru - viceprimar, Asofii Viorica - contabil, Balacianu Elena - secretar, Amariei Lenuta - responsabil achizitii publice, consilieri locali: Parfenie Gigi, Calu Daniel, Budai Aurel, Dumitrascu Ionel, Petrescu Gheorghe, Aleca Vasile, Ruscanu Daniel, Dumitrean Ion, Lupu Costica, Fedeles Constantin, Afloarei Mircea, Carja Paul, Baciu Cezar, Dahon Iosif. Persoanele juridice vor prezenta certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru prestarea serviciilor. Se va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Daca este cazul, sa faca dovada ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - formular 17Persoanele fizice romane - documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic este inregistrat si specializat in efectuarea unor astfel de servicii.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta formularul de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale si bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, 2012, sau alte documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economico financiare a ofertantului. Pentru calculul cifrei de afaceri se va utiliza cursul leu/euro comunicat de BNR, iar documentele prezentate vor fi stampilate pe fiecare fila si vor purta mentiunea " conform cu originalul."Modalitatea de indeplinireFormular 5, 10
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, datoriile de care dispune . Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantii vor face dovada ca au personal de care dispun, minim o persoana cu experienta in organizarea activitatilor de alimentare cu apa, care va raspunde de indeplinirea viitorlui contract.Se va prezenta efectivele medii anuale ale personalului de care dispune si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta lista personalului tehnic de specialitae - formular nr. 10. ( se prezenta CV, sau alte documente din care sa rezulte informatii cu privire la califiacrea personalului.Informatii privind asociatii Modalitatea de indeplinire Se va anexa Acordul de asociere semnat de fiecare asociat. Se va preciza cine este lider al asocierii cu identificarea din punct de vedere fizic si valoric a serviciilor ce vor fi executate de fiecare asociat. Nota: Acordul de Asociere trebuie sa contina minim urmatoarele: - toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru incheierea si executarea contractului si ca, in eventualitatea in care unul din asociati inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau isi inceteaza existenta, membrii ramasi: -vor executa si finaliza serviciile -vor fi imputerniciti sa foloseasca toate resursele puse la dispozitie de catre orice parte a asocierii -vor avea dreptul de a subcontracta oricaror subcontractanti - asociatul principal este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca instructiuni pentru si in numele oricaruia dintre si a tuturor membrilor asocierii, angajand astfel raspunderea individuala si solidara a acestora - asociatul principal este raspunzator de executia contractului - asociatul principal se obliga ca, in cazul atribuirii contractului, sa definitiveze asocierea - toti membrii asocierii se obliga sa ramana in asociere pe toata durata de executie a contractului .Modalitatea de indeplinireFormular 6, 7, 8, 9, 10Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent Modalitatea de indeplinire Pentru a putea fi declarat admis, ofertantul, trebuie sa fie certificat de catre organisme natinale sau internationale independente acreditate asupra: - Sistemului de Management al Calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent; In cazul in care la procedura participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea certificatelor ce demonstreaza existenta si functionarea sistemelor de management a calitatii, trebuie indeplinita cumulativ cel putin de unul dintre asociati sau subcontractanti Nota: - Se admit si operatori economici care au doar manualul procedurilor conform ISO 9001 Sistemul de Management al Protectiei Mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent Modalitatea de indeplinire Pentru a putea fi declarat admis, ofertantul trebuie sa fie certificat de catre organisme nationale sau internationale independente acreditate asupra: - Sistemul de Management al Protectiei Mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent. In cazul in care la procedura participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea certificatelor ce demonstreaza existenta si functionarea sistemelor de management a protectiei mediului, trebuie indeplinita cumulativ cel putin de unul dintre asociati sau subcontractanti. Nota: - Se admit si operatori economici care au doar manualul procedurilor conform ISO 14001. Modalitatea de indeplinire Sistem de Managemnt al Calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent ( ISO 9001) Sstem de Management al Mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent ( ISO 14001)Modalitatea de indeplinireSistem de Managemnt al Calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent ( ISO 9001)Sstem de Management al Mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent ( ISO 14001)
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Pretul redeventei 40.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 17.01.2014 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
In masura in care exista oferte cu punctaje egale clasate pe primul loc va fi declarata castigatoare oferta care are redeventa cea mai mare; in masura in care vor exista oferte cu punctaje si preturi egale, autoritatea contractanta va departaja ofertele cu punctaj egal prin reofertare in plic inchis, iar castigator va fi ofertantul a carei redeventa este mai mare.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: In termen de 5 zile lucratoare din momentul luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA COMUNEI BORCA
Adresa postala: BORCA NEAMT, Localitatea: BORCA, Cod postal: 617075, Romania, Tel. +40 0735850852, Email: [email protected], Fax: +40 0233268001, Adresa internet (URL): www.primariaborca.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2013 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer