Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Turda


Concesionare numarul 828/17.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea: Turda, Cod postal: 401184, Romania, Punct(e) de contact: FLOARE BUDUSAN, Tel.0264313160, Email: [email protected], Fax: 0264317081, Adresa internet (URL): www.primturda.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Turda
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: municipiul TURDA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
-modernizare si extindere sistem de iluminat public-eficientizare intretinere sistem de iluminat public-optimizare consum de energie electrica
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in original (formularetip eliberate de autoritatile competenteD.F.P.L si D.G.F.P.-Certificat constatator eliberat de Oficiul RegistruluiComertului de pe langa Camera de Comert si Industrienationala sau teritoriala privind autorizarea activitatiiprincipale sau secundare conform codurilor CAEN: o 4321- Lucrari de instalatii electriceo 4329- Alte lucrari de instalatii pentru constructiiPentru persoanele fizice/juridice straine : certificate , caziere juridice sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva .
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 5 milioane euro. Bilantul contabil 2008
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselorAtestateANRE tipB, C1A si C2AOperatorii din tarile Uniunii Europene care detin atestate in tarile de origine, recunoscute de A.N.R.E., au aceleasi drepturi si obligatii ca si operatorii autohtoni, pe toata durata de valabilitate a atestatelor.Licenta A.N.R.S.C. minim clasa 2- cel putin un contract in valoare de minim 2.000.000(douamilioane)euro , o recomandare-dovada administrarii (in ultimii zece ani)a unui sistem de iluminat public cu minim 5000puncte de iluminat.ISO 9001/2000, SR EN ISO 14001 sau echivalent
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Valoareoferta 35%Resp.cond th 20%Red consun energie 20%Gr.prot mediu 5%Termen exec5%Gr.preluare risc15%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 09.06.2009 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Documentatia de atribuire se poate obtine din SEAP atasata prezentului anunt
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected]
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: P-ta Stefan cel Marenr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593865
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
SERVICIUL ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Adresa postala: P-ta 1 Decembrie 1918nr.28, Localitatea: Turda, Cod postal: 401184, Romania, Tel.0264-313160
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer