Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC IN MUNICIPIUL TURDA


Concesionare numarul 615/22.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea: Turda, Cod postal: 401184, Romania, Punct(e) de contact: FLOARE BUDUSAN, Tel.0264313160, Email: [email protected], Fax: 0264317081, Adresa internet (URL): www.primturda.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE ILUMINAT PUBLIC IN MUNICIPIUL TURDA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL TURDA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
-MODERNIZARE SI EXTINDERE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC-EFICIENTIZARE INTRETINERE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC-OPTIMIZARE CONSUM DE ENERGIE ELECTRICA
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
50232100-1 - Servicii de intretinere a iluminatului public (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
sistemul de iluminat public in municipiul Turda
Intervalul: intre: 3, 000, 000si3, 600, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului autorizarea activitatii principale sau secundare conform codurilor CAEN: o 4321- Lucrari de instalatii electriceo 4329- Alte lucrari de instalatii pentru constructiio 3513- Distributie energie electricao 3514- Comercializare energie electrica
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale- cifra medie de afaceri pe ultimii 3anide minim 10 (zece) milioane euro. Declaratie privind interdictia executiei de lucrari Bilantul contabil pe ultimul an al ofertantului vizat si inregistrat de organele competente
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizare pentru livrarea produselor, cel putin unui contract finalizat sau in curs de desfasurare, de minim 2.000.000 euro si 1 recomandareCertificat ISO 9001/2000CertificatSR EN ISO 14001-atestat ANRE (tip C2A)Licenta eliberata in conditiile legii de A.N.R.S.C. minim clasa 2
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa economicValoarea ofertei-35%Resp. cond. th. -20%Red. de consum de energie 20%Gr. de Prot Med 5%Termenexec 5%Gr. preluare risc 15%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 09.12.2008 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Primaria Turda, P-ta 1 Decembrie 1918, nr, 28Persoana de contact : ing.Bucur Dana , tel :0264-313160, int 121Costul documentatiei :50 lei
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice,
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: P-TA STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264-593865, Email: [email protected], Fax: 0264-592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
SERVICIUL ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 NR.28, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401184, Romania, Tel.0264-313160, Email: [email protected], Fax: 0264-317081, Adresa internet (URL): www.primturda.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer