Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRITATE DIN COMUNA HARAU , JUDETUL HUNEDOARA


Concesionare numarul 2329/14.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HARAU
Adresa postala: Harau, Localitatea: Harau, Cod postal: 337265, Romania, Punct(e) de contact: Baluta Mirela, Tel. +40 0254233201, Email: [email protected], Fax: +40 0254233201, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRITATE DIN COMUNA HARAU , JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Harau
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRITATE DIN COMUNA HARAU , JUDETUL HUNEDOARA
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
1
Valoarea estimata fara TVA: 481, 586 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 6;2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 -formular nr. 7;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor socialede stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cuOrdinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 26)Declaratie privind neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006 -formular nr.16. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Primar ? Jibetean Ioan Dorin, Viceprimar ? Albu Weber Lucian Mihael , Contabil? Tabacaru Dorina , Secretar ? Miclaus Florin , Responsabil Achizitii publice: Baluta Mirela Florina Consilieri locali: Dalie Petru, Dumitru Gelu ?Neculai, Filip Nicolae Alin, Moga Petru, Ocolisan Octavian, Poenar Sorin Nicolae, Popescu Ioan , Sulighetean Viorel Lucian, Szekey Desideriu, Vedinas Ioan-Calin7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 8In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. 1)Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru prestarea serviciilor. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmeisunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copiecertificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul saucopia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezintecertificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9, 14.3)Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de servicii.4)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitatecu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.5)Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? in copie. Observatie: Pentru persoanele juridice straine se va prezenta un document eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati ( in conformitate cu prevederile art.8 alin.1 din Regulamentul de acordare a licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitatipublice aprobat prin HG 745/2007, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr.531/06.08.2007). Conditia este considerata indeplinita si incazul in care se face dovada solicitarii catre ANRSC a echivalarii licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine. Vor fi exclusi dinprocedura acei operatori economici, persoane juridice straine, care in tara de origine nu au licenta/autorizatie/atestat pentru prestarea serviciului de salubritate.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economico-financiaraModalitatea de indeplinireSe va prezentaformularul de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceriglobale de min.200.000 lei si Bilanturile contabile 2012, 2011, 2010, sau alte documente caresa reflecte o imagine fidela a situatiei economico financiare aofertantului.Pentru calculul cifrei de afaceri se va utiliza cursul mediu anuallei/euro comunicat de BNR: Nota Anul 2010 1 ? = 4, 2099 RON Anul 2011 1 ? = 4, 2379 RON Anul 2012 1 ? = 4, 4560 RONiar documentele prezentate in copie vor fistampilate si semnate pe fiecare fila si vor purta mentiunea" conform cuoriginalul"Formularul 9, 11, 21
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind echipamentele tehniceModalitatea de indeplinire. Se va prezenta o declaratie privindechipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, dotarile de care dispuneoperatorul economic pentru prestarea serviciului.Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantii vor facedovada ca au personal de care dispun, minim: - o persoana cu experienta inorganizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinireaviitorului contract. Se vor prezenta efectivele medii anuale ale personaluluide care dispune si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - .Se va prezentalista personalului tehnic de specialitate care va fi implicat in indeplinireacontractului si atributiile acestora- Formular , 27.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului de prestari servicii. -prezentare CV-uri, sau oricare altedocumente din care sa rezulte informatii cu privire la calificareapersonalului.Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani calculati panala data limita de depunere a ofertelor, a cel putin un contract al carui obiecta fost prestarea de servicii similare in valoare de minim 450.000 lei, prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa valoarea, perioada de prestare, beneficiari.Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora. In situatia in care nu este cazul sa se subcontracteze parti din contract se va completa formularul cumentiunea " Nu este cazul".Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatorieconomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o ofertacomuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formalasocierea. Autoritatea contractanta.va solicita ca acordul de asociere sa fieautentificat numai in cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, caz in care la incheierea contractului de servicii se va prezentaun acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asocieretrebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toateinformatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocieriiprecum si categoriile de servicii executate de acestia.b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.Formular 12, 25, 26, 27Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul salubritatiModalitatea de indeplinireSe va prezentaISO 14001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", orice alte probe sau dovezi , in masura in care probele sau dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Documente care atesta implementarea standardelor de management al Calitatii privind modul de conducere, de control al activitatilor din domeniul salubritatii ISO 9001 sau echiivalent in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". orice alte probe sau dovezi , in masura in care probele sau dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri fiecare asociat va trebui sa prezinte documentele solicitate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Modalitatea de indeplinire Prezentare certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu , sau orice alte documente din care rezulta implementarea si mentinerea unu Sistem de Management al Mediului. Prezentare certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, sau orice alte documente din care rezulta implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii.Formular 11 cu originalul". orice alte probe sau dovezi , in masura in care probele sau dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri fiecare asociat va trebui sa prezinte documentele solicitate individual de fiecare membru al asocierii pentrupartea din contract pe care o realizeaza.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 90.00redeventa 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 10.07.2013 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In situatia in care vor fi doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu punctaje egale, departajarea acestora se va face in functie de nivelul redeventei
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenul de depunerea contestatiilor este de cel mult 5 zile de la data luarii , conform art. 256.2 din OUG34/2006incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria comunei Harau
Adresa postala: Harau, Nr.69, Localitatea: Harau, Cod postal: 337265, Romania, Tel. +40 0254233201
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2013 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer