Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE A COMUNEI GRUIU


Concesionare numarul 897/28.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gruiu (Primaria Comunei Gruiu jud Ilfov)
Adresa postala: Sos. Gruiu-Snagov nr. 152, Localitatea: Gruiu, Cod postal: 077115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Dobre, Tel.021 3508008, In atentia: GHIULEA AURELIA, Email: [email protected], Fax: 021 3508008, Adresa internet (URL): http//www.primariagruiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE A COMUNEI GRUIU
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA GRUIU, JUDETUL ILFOV
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Denumire contract: Prestareaurmatoarelor activitati ale serviciului de salubrizarea localitatii: 1. Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor menajere, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
PRECOLECTAREA, COLECTAREA SI TRANSPORTUL DESEURILOR MENAJERE, INCLUSIV A DESEURILOR TOXICE PERICULOASE DIN DESEURILE MENAJERE, CU EXCEPTIA CELOR CU REGIM SPECIAL
Valoarea estimata fara TVA: 1, 153, 920 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi prezentate: - certificat constatator, in original, emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului, din care trebuie sa rezulte ca activitatea principala desfasurata de ofertant este cea servicii de salubrizare a localitatilorVor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta certificat constatator a carui valabilitate este expirata la data deschiderii ofertelor- certificat de inregistrare fiscala copie simpla- licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi prezentate urmatoarele: - bilanturi contabile pentru anii 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente (copie simpla)- declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani (Formular V.3.)Cerinta minima obligatorie: ofertantul a realizat in anii 2006, 2007 si 2008 o cifra medie de afaceri decel putin 3.400.000 lei
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.4.1. Capacitatea tehnicaV.4.1.1. Experienta similaraVa fi prezentata lista principalelor contracte incheiate sau in derulare in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare a localitatilor, cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract; in cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deserviti (se va completa Formularul V.4.1.1. cu anexa)Cerinta minima obligatorie: prezentarea a cel putin trei contracte de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare incheiate cu autoritatile publice locale, in derulare sau finalizate.Pentru ca ofertantul sa fie calificat, in oricare dintre situatii, recomandarile beneficiarilor trebuie sa certifice calitatea serviciilor prestate drept foarte buna sau cel putin buna pentru fiecare dintre activitatile la care se refera recomandarea.V.4.1.2. Dotarea cu utilaje si mijloace de transport specificeFiecare ofertant trebuie sa indeplineasca cel putin conditiile specificate in caietul de sarcini corespunzatoare activitatilor.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 50 puncte;Nivelul calitativ, tehnic, 15;Modul de asigurare a prot. mediului 15;Modul de rez.a unor probleme sociale 20;Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.07.2009 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPLEOS NR.6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: art.256*2/OUG 19/07.03.2009-10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2009 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer