Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE A COMUNEI CAZASU , JUDET BRAILA PRIN CONCESIUNE.
Concesionare numarul 878/20.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CAZASU
Adresa postala: COMUNA CAZASU, JUDETULBRAILA, Localitatea: Braila, Cod postal: 817181, Romania, Punct(e) de contact: Lungu Dragos Silviu, Tel.0239/695369. 0729.947.277, Email: [email protected], Fax: 0239/695369
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE A COMUNEI CAZASU , JUDET BRAILA PRIN CONCESIUNE.
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA CAZASU , JUDET BRAILA .
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
PRECOLECTAREA, COLECTAREA, TRANSPORTUL SI DEPOZITAREA DESEURILOR MENAJERE , CU EXCEPTIA CELOR TOXICE, PERICULOASE SI CU REGIM SPECIAL.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatea estimata : conform Caiet Sarcini. Tariful de negociere are pretul de estimare maximala de 8 lei/gospodarie/luna.
Valoarea estimata fara TVA: 265, 536 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea- Formularul 12A 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34 / 2006-Formularul 12B 3.Informatii generale privind ofertantul.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12C 5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul de stat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata; 6.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata; 7.Certificat de atestare fiscala emis de DGFP. 8.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului nu mai vechi de 30 de zile; 9.Copie dupa certificatul de inregistrare. 10. Atestare/licentiere ANRSC, la zi, in copie legalizata 11. Statutul de organizare si functionare a societatii.12.Contract valabil la data licitatiei cu un depozit atestat de preluare a deseurilor.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Obligatii contractuale in desfasurare-Formularul 9. 2.Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv 3.Ofertanul va face dovada realizarii unei cifre de afaceri medie anuale pe ultimii 3 ani de minimum 1.400.000 lei RON
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de prestare, in conformitate cu Formularul 12F 2. Recomandari de la beneficiari diferiti pentru servicii similare cu prestatia din aceasta documentatie de atribuire(minim 3 recomandari) - Recomandari de la autoritatile locale pe raza careia isi desfasoara activitatea(minim 2 recomandari)-Formularul 8. 3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii- se completeaza conform Formularului 12H.Ofertantul trebuie sa aiba urmatoarea dotare tehnica minima: - Utilaje -conform necesitatilor proiectului - Mijloace de transport -conform necesitatilor proiectului ( autocompactoare si tractor cu 2 remorci) - Dotari cu mijloace si capacitati de precolectare 4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-Formularul 12I. 5. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal tehnic de specialitate - Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in original sau fotocopie legalizata, ISO 9001 :2000 sau echivalent. - Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, in original sau copie legalizata, ISO 14001:2004 sau echivalent; - Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala, in original sau copie legalizata, OHSAS 18001:1999 sau echivalent.6.Declaratie care contninen infonrmatii privindn respecatrea regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii.Informatii privind aceste reglementari se pot obtine de la Ministerul Munci , Solidaritatii Sociale si Familiei , Inspectia Muncii.
IV.1) Criterii de atribuire
In mod exclusiv "PRETUL CEL MAI SCAZUT"
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 10.06.2009 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE - SEAP.Termenul limita primire solicitari clarificari: 02.06.2009 , ora 15:30.Termen limita raspuns clarificari: 05.06.2009 , ora 15:30.Clarificarile se pot obtine numai in scris, prin fax nr. 0239.695.369.Termenul limita de depunere oferte: 10.06.2009 , ora 11.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos , nr.6 , sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: str.Brailei , nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.(0236) 460.027, 460.227, Email: [email protected], Fax: (0236) 460.027, 430.632
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Contestatiile se pot depune in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catrecontestator a actului considerat nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA CAZASU
Adresa postala: sat Cazasu , comuna Cazasu , sos.Rm.Sarat-Braila , judet Braila, Localitatea: Comuna Cazasu, Cod postal: 817181, Romania, Tel.0239.695.369, Email: [email protected], Fax: 0239.695.369
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 18:05