Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare a orasului Dabuleni


Concesionare numarul 1009/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL DABULENI
Adresa postala: Str. Unirii. Nr. 15, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Punct(e) de contact: MARIN MIHAILICA, Tel.0251334317, Email: [email protected], Fax: 0251334317
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare a orasului Dabuleni
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Teritoriul administrativ al orasului Dabuleni
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor municipale, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Contractul va asigura prestarea continua pe intreaga arie administrativa a orasului pe o perioada de 2 ani, cu posibilitatea de prelungire a contractului cu acordul partilor
Intervalul: intre: 400, 000si500, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in original formularul 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006 in original formularul 12BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura in original formular 12CCertificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala in original sau copie legalizataCertificatul fiscal privind impozitele si taxele locale original sau copie legalizataImputernicire scrisa- in original + copie a actului de identitateCertificat constatator in original sau copie legalizata emis de ORC din care sa rezulte ca : -domeniul de activitate(autorizat) al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2008 vizat si inregistrat de organele competente in copie simplaDeclaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani in original
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani in original formular 12FDeclaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului in original formular 12HDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani in original- formular 12ICerificat SR EN ISO 14001 sau echivalentul in copie simplaCerificat SR EN ISO 9001 sau echivalentul in copie simplaLicenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati PubliceDeclaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
1)Pretul ofertei = 70 pct2)Modul de asigurare a protectiei mediului: - euro 5 sau echivalent = 20, euro 4 sau echivalent = 10 pct, alt nivel = 0 pct
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 04.09.2009 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected]
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bdl Nicolae Titulescu nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Servicul Achizitii Publice
Adresa postala: Primaria Orasului Dabuleni, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Tel.0251/334317, Fax: 0251/334317
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 22:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer