Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare al comunei Parava, judetul Bacau"


Concesionare numarul 1091/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PARAVA (CONSILIUL LOCAL PARAVA)
Adresa postala: comuna Parava, judetul Bacau, Localitatea: Parava, Cod postal: 607395, Romania, Punct(e) de contact: Diaconu Mihaela-Tatiana, Tel.0040234252156, Email: [email protected], Fax: 0040234252165, Adresa internet (URL): primar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
"Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare al comunei Parava, judetul Bacau"
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Parava, judetul Bacau
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Un contract de achizitii publica
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
216 to/an
Intervalul: intre: 200, 000si262, 800 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
nu
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel putin 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte obiectul de activitate sau certificat de inregistrare emis de O.R.C.I-Autorizatie de functionare/altele echivalente-Copie dupa certificatul de inregistrare-Licenta emisa de ANSCUP pentru serviciulde salubrizare.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ce informatii trebuie prezentate cu privire la: -Informatii generale-Structura organizatorica a ofertantului si capitalul social (actul constitutiv al societati).-Bilantul contabil pe ultimul an fiscal incheiat financiar, vizat si semnat de unitatea financiara.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestari de servicii in ultimi 3 ani, conform formularului model;
-Fisa/fise de informatii privind experienta similara conform formularului model;
-Autoritatea contractanta solicita ca experenta minima obligativitatea prezentarii pentru experenta similara, incheierea si indeplinirea in ultimi 3 ani a cel putin 1 contract similar (60.000E);
-Se vor prezenta: copii a 1 contract si a 1 recomandari din partea beneficiarilor pentru serviciile prestate;
-Autoritatea contractanta solicita cacerinta minimia obligativitatea prezentarii asigurarii (in dotare proprie) a acelor echipamente, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, conform formularului model.-Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, conform formularului model.-Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii de catre operatorul economic a licentei emise de ANRSCUP pentru serviciile de salubritate, in copie;
-Certificat ISO 9001/2001 privind managementul calitatii;
-Certificat 14001/2005 privind managementul de mediu-Autoritatea contractanta accepta oferta operatorului economic in situatia in care dovedeste ca este in curs de obtinere a certificarii ISO 9001. 14001.Operatorul economic va prezenta un document care atesta posibilitatea depozitarii deseurilor colectate in depozitul de deseuri municipale Bacau sau intr-un alt depozit amenajat.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 05.10.2009 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
din motive tehnice autoritatea contractanta nu are posibilitatea de a pune pe SEAP documentatia de atribuire.Orice operator economic interesat care a inaintat o solicitare i se va transmite in mod gratuit pe suport hartie documentatia de atribuire.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.STAVROPOLEOS , nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curetea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr 4, Localitatea: bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritati contractante in cinci zile incepand cu ziua urmatoare luari la cunostinta de catre contestator
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Parava
Adresa postala: comuna Parava, judetul Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 6607395, Romania, Tel.0234252156, Email: [email protected], Fax: 0234252165
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2009 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer