Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare al comunei Saucesti


Concesionare numarul 714/12.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAUCESTI (Primaria Comunei Saucesti)
Adresa postala: SAUCESTI, Localitatea: Saucesti, Cod postal: 607540, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Saucesti, jud. Bacau, Tel.0234215131, In atentia: GEORGESCU FLORIN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234215218
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare al comunei Saucesti
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Saucesti, jud. Bacau
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Activitatea consta in precolectarea, colectarea si transportul deseurilor menajere, inclusiv a deseurilor toxice periculoase din deseuri menajere, cu exceptia celor cu regim special.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Serviciu de salubritate in cele 5 sate ale comunei SaucestiPretul estimativ pe an al contractului este cel de mai jos
Intervalul: intre: 63, 000si75, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- actul constitutiv al agentului economic;
- licenta A.N.R.S.C.;
- autorizatie de functionare/altele echivalente;
- dovada achitarii garantiei de participare la licitatie (500 lei) - copie;
- copie buletin sau cartea de identitatea a persoanei care are calitatea de administrator al ofertantului;
- cazierul judiciar al persoanei care are calitatea de administrator al operatorului;
- certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil 3 luni de la data emiterii;
- certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului;
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice;
- certificat fiscal privindimpozitele si taxele locale eliberat de Serviciul de Impozite si Taxe Locale Teritoriale;
- declaratia de eligibilitate;
- declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- bilantul pe anul precedent vizat de Administratia financiara;
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale despre ofertant;
- declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- declaratie care contine informatii cu privire la dotarile specifice (in proprietate/leasing), echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze;
- asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de livrare produse;
- prezentarea unui numar de 3 (trei) contracte de servicii de salubritate, incheiate in ultimii 3 ani, cu valoare minima de 60.000 lei/an.- document care atesta posibilitatea depozitarii deseurilor colectate (menajere, din constructii, reciclabile, etc.);
- propunerea tehnica;
- propunerea financiara.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Nivelul calitativ, tehnic si functional al solutiilor propuse
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 06.04.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Documentatia se poate obtine de la sediul Primariei Saucesti, adresa Com. Saucesti, sat Saucesti, nr. 454, jud. BacauContravaloarea documentatiei de atribuire este de 300 lei si se poate achita direct la casieria Primariei Saucesti sau prin ordin de plata in contul RO30TREZ0705004XXX000128 deschis la Trezoreria Bacau EstData limita pentru depunerea contestatiilor este 30.03.2009.Deschiderea ofertelor va avea loc pe data de 06.04.2009, ora 12:00 la sediul Primariei Saucesti, sala de sedinte.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Art. 67, OUG 94/2007
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 02131046412, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2009 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer