Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare in comunele componente ale ADI - FELODO UDVARHELYSZEK
Concesionare numarul 1533/17.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADI "FEJLODO UDVARHELYSZEK"
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918 nr. 9 et.II, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: Lajos David, Tel.0266-245140, In atentia: domnului David Lajos, Email: [email protected], Fax: 0266-245140
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare in comunele componente ale ADI - FELODO UDVARHELYSZEK
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Locul principal de executare: In comunele componente ale ADI-FEJLODO UDVARHELYSZEK. Cu exceptia comunelor (Atid, Lueta, Zetea)
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare de catre autoritatea contractanta ADI-FELODO UDVARHELYSZEK catre un operator economic care are ca activitate principala, colectarea si transportarea deseurilor menajere.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Total cantitate conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Situatia personala a candidatului / ofertantului: (Declaratii privind eligibilitatea , Declaratia privind neincadrarea in art. 181, Prezentare indeplinire obligatiilor fiscale, Imputernicire de semnatura)- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): (Persoane juridice romane Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii licitatiei (emis cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor) Cerificatde inregistrare ORC Copie dupa actulconstitutiv. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalentePersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara: Scrisoare de bonitate bancara, cu referire la situatia financiara a ofertantuluiIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parteBilant contabil: prezentarea in copie a bilanturilor contabile legal inregistrate pe ultimii 3 ani- 2007, 2008, si 2009(unitatile nou infiintate prezinta bilant pe anii in care au activat)Conditie obligatorie : bilant pozitiv pe fiecare an (active circulante nete = un numar pozitiv)In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte.Informatii privind cifra de afaceri: Valoarea minima impusa in lei : cifra medie de afacerila nivelul anului 2008, minim 1.000.000 RONIn cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M (anexa nr. 1 la Legea 346/2004), acest indicator se va reduce la jumatate.In cazul asocieriicerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, Experienta similara, Declaratie privindechipamentele, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurareacalitatii, Informatii privind asocierea (daca este cazul)Conform fisei tehnice dindocumentatia de atribuire.- Standarde de asigurarea calitatii: Certificat ISO 9001- Standardele de protectia mediului: Certificat ISO 14001- Standardul ce reglementeaza domeniul sistemelor de management al securitatii sisanatatii ocupationale: Certificat OHSAS-18001
IV.1) Criterii de atribuire
1.Cel mai scazut Pret Persoane fizice: - 85 puncte, celelalte oferte in mod proportional.2.Cel mai scazut Pret Persoane juridice - 15 puncte, celelalte oferte in mod proportional.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.10/15.04.2010.
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 09.07.2010 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Garantia de participare este solicitata
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Justitiei, nr. 1, ,Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-263694, Email: [email protected], Fax: 0265-269199, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=43
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 10zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de la publicarea documentatiei de atribuire. cf art.256^2/OUG34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Cabinetul de avocat Peter Zoltan
Adresa postala: str. Bethlen Gabor, nr. 2, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel.+40-266-219-896, Fax: +40-266-219-896
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2010 11:31