Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PE RAZA COMUNEI STOENESTI


Concesionare numarul 1164/16.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI STOENESTI
Adresa postala: Comuna Stoenesti Judetul Giurgiu, Localitatea: Stoenesti, Cod postal: 087220, Romania, Punct(e) de contact: Sterpu Petre, Tel.0246 234 521, In atentia: Aurel Dobre, Email: [email protected], Fax: 0246 234 520
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI DE SALUBRIZARE PE RAZA COMUNEI STOENESTI
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Stoenesti Jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
servicii publice de salubrizare
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
servicii generale de salubritate
Valoarea estimata fara TVA: 70, 500 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala Certificat constatator Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Servicii Comunitare de Utilitati Publice Declaratie de eligibilitate Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale Formularul D; 2. Declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani, mai mare sau egala cu 100000 lei. Bilant contabil pentru anii 2006, 2007, 2008 vizate si inregistrate de organele copetente si ultima balanta contabila intocmita - copii conform cu originalul
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele prestarii de servicii in ultimii 3 ani. Incheirea a cel putin 3 (trei) contracte similare in ultimii 3 ani 2.Recomandari din partea autoritatilor locale pe teritoriul careia ofertantul isi desfasoara activitatea. Declaratie care contin informatii privind dotarile si utilajele specifice, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul le detine si modul de detinere: proprietate, leasing, chirie. Ofertantul va dispune de un parc auto care va cuprinde un numar minim de utilaje si autovehicule specifice, astfel: autogunoiera. Neprezentarea acestora atrage descalificarea ofertantului. Se vor indica doar acele utilaje care vor desfasura activitatea in aria administrativa a Comunei Stoenesti, judetul Giurgiu. Fisa de informatii privind experienta similara.Declaratie care contine informatii privind numarul de personal angajat, asigurarea de personal de specialitate, numarul cadrelor de conducere, precum si numele si prenumele persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului de concesiune si a fiecarui serviciu (CV-uri) Sunt solicitate indeplinirea tuturor cerintelor de calificare si prezntarea tuturor documentelor ca si in cazul ofertantilor, proportional cu partea din contract care va fi subcontractata. Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul salubritatii ( certificate ISO 9001);Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul salubritatii ( certificate ISO 14001);Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste implementarea standardelor de management al sanatatii si securitatii in munca pentru domeniul salubritatii ( certificate OHSAS 18001);
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Criteriul de atribuire este cea mai avantajoasa oferta -economica
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 09.10.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: str.Portului, nr.13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246/212725, Email: [email protected], Fax: 0246/217492
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2009 12:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer