Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare pentru prestarea urmatoarelor activitati, pe raza administrativa a comunei Fratesti .Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor menajere, cu exceptia celor cu regim special
Concesionare numarul 1100/13.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Fratesti (Primaria comunei Fratesti)
Adresa postala: Com Fratesti jud Giurgiu, Localitatea: Fratesti, Cod postal: 087080, Romania, Punct(e) de contact: George Ionescu, Tel.0246-243030, Email: [email protected], Fax: 0246-243399
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare pentru prestareaurmatoarelor activitati, pe raza administrativa a comunei Fratesti .Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor menajere, cu exceptia celor cu regim special
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Fratesti , judetul Giurgiu
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare pentru prestareaurmatoarelor activitati, pe raza administrativa a comunei Fratesti .Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor menajere, cu exceptia celor cu regim special
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare pentru prestareaurmatoarelor activitati, pe raza administrativa a comunei Fratesti .
Valoarea estimata fara TVA: 838 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform caietului de sarcini si fisei de achizitii, Vor fi exclusi din procedura ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: prezinta certificate de atestare fiscala a caror valabilitate a expirat la data deschiderii ofertelorfigureaza cu obligatii de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidatfigureaza cu reesalonari ale datoriilor la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidatfigureaza cu sume in suspendare la plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat§ pentru persoane juridice straineVa fi prezentata o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet etc.)
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform caietului de sarciuni si fisei de achizitii.Vor fi prezentate urmatoarele: - bilanturi contabile pentru anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente (copie simpla)- declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani (Formular V.3.)Cerinta minima obligatorie: ofertantul a realizat in anii 2006, 2007 si 2008 o cifra medie de afaceri decel putin 150.000 euro .
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform caietului de sarcini si fisei de achizitii, V.4.1. Capacitatea tehnicaV.4.1.1. Experienta similaraVa fi prezentata lista principalelor contracte incheiate sau in derulare in ultimii trei ani in domeniul serviciului de salubrizare a localitatilor (se va completa Formularul V.4.1.1. cu anexa)Cerinta minima obligatorie: prezentarea a cel putin trei contracte de prestare a serviciuluide salubrizare incheiate cu operatori economici.V.4.1.2. Dotarea cu utilaje si mijloace de transport specificeFiecare ofertant trebuie sa indeplineasca cel putin conditiile specificate in caietul de sarcini corespunzatoare activitatilor.
IV.1) Criterii de atribuire
pretul cel mai scazut
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 19.08.2009 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Denumire: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Denumire: Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorAdresa: strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310 46 41, Email: [email protected]
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu Sectia Comerciala Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Adresa: Portului nr. 13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246-212725, Email: [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 14:39