Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de SALUBRITATE in Comuna Tileagd, prin contract de concesiune.


Concesionare numarul 1344/26.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TILEAGD
Adresa postala: LOCALITATEA TILEAGD STRADA TRANDAFIRILOR NR.1088, Localitatea: Tileagd, Cod postal: 417585, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN CODREAN, Tel.0259/345019, Email: [email protected], Fax: 0259/345375
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de SALUBRITATEin Comuna Tileagd, prin contract de concesiune.
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Tileagd
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii serviciului public de SALUBRITATEin Comuna Tileagd, prin contract de concesiune.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 509, 640 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Nu e cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.Informatii generale privind ofertantu. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: - certificat fiscal eliberat de catre Primaria pe raza careia isi are sediul ofertantul;
- certificat de atestare fiscala emis de DGFP pe raza careia isi are sediul ofertantul.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o fisa de informatii generale. Se va prezenta bilantul contabil pe ultimul an.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o fisade informatii privind experienta similara. Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Se vor prezenta informatii privitoare la personalul de care dispune operatorul economic.Sa detina licenta ANRSC. Sa detina autorizatie de mediu.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa ecomico-finaciar1. Nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali.2. Termenele de realizare a unor investitii
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
186/21.01.2010
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 22.03.2010 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr.6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: : 021 3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelOradea
Adresa postala: str.Parcul Traian, nr. 10, Localitatea Oradea, judetul Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426883, Email: [email protected], Fax: 0259/415903
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile cf.prevederilor art.256^2 si 10 zile cf.art 281 din OUG nr.34/2006 cu modific.si complet.ulterioare.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Tileagd
Adresa postala: Comuna Tileagd, Localitatea Tileagd, Str. Trandafirilor nr. 1088, Localitatea: Tileagd, Cod postal: 417585, Romania, Tel.0259/345375, Fax: 0259/345375
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2010 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer