Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRITATE DIN COMUNA VALEA DOFTANEI


Concesionare numarul 2235/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valea Doftanei (PrimariaValea Doftanei)
Adresa postala: Valea Doftanei, sat Tesila, Localitatea: Valea Doftanei, Cod postal: 107640, Romania, Punct(e) de contact: Vasile Piele, Tel. +40 244365367, In atentia: d-lui Primar Manea I. Ion, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 244365202, Adresa internet (URL): www.valeadoftanei.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRITATE DIN COMUNA VALEA DOFTANEI
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA VALEA DOFTANEI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Componenta ?Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor menajere, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special?
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Componenta ?Precolectarea, colectarea si transportul deseurilor menajere, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special?
Valoarea estimata fara TVA: 518, 403.06 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind eligibilitatea ? se va completa si prezenta in conformitate cu FORMULARUL 3 si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 ? se va completa si prezenta in conformitate cu FORMULARUL 4, vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele vor fi depuse astfel: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de catre ofertanti.III. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? se va completa si prezenta in conformitate cu FORMULARUL 5;IV. Certificati de participare cu oferta independenta se va completa si prezenta in conformitate cu FORMULARUL 5A conform Ordinului nr.314/2010.V. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorConform art. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manea I. Ion ? primar, Oceanu Adrian-Iulian ? viceprimar, Piele Vasile ? secretar, Rijnoveanu Maria ? sef birou financiar-contabil, Brinza Elena-Gabriela ? sef birou administratie publica locala, Jitaru Ileana-inspector, Munteanu Mihaela-inspector ? membru de rezerva, Rijnoveanu Ion Gelu ? membru de rezervaCONSILIERI LOCALI : Barboi Pavel, Bitu Gheorghe, Branciog Tudor, Costea Lucian Vileford, Dragan Viorel, Feticu Adrian-Dorin, Moise Viorel, Oceanu Daniel Vasile, Oseaca Crinu, Piele Iulian, Savu Daniel, Serban Ciprian-Florin, Taleanu Lionel-Florin, Tintea Adrian-NicolaeDocumente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul localPentru persoane juridice romane: Certificate de atestare fiscala (emise de Directiile Finantelor publicesi Directiile Finantelor publice locale) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania si obligatiile de plata la bugetele locale, se va mentiona ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Certificate de atestare fiscala (emise de organe publice de drept) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara respectiva si obligatiile de plata la bugetele locale, se va mentiona ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original sau copie legalizata + traducere in limba romana de traducator autorizat, cu apostila. I. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), semnat si stampilat de catre ofertanti, eliberat cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii impuse (specifice obiectului contractului);
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Pentru persoane juridice straine: document similar Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), semnat si stampilat de catre ofertanti, eliberat cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)II. Licenta ANRSC cu clasa corespunzatoare, in functie de numarul de locuitori deserviti la care se adauganumarul de locuitori ce urmeaza sa fie deservit, conform art. 6 alin (2), art. 10, art. 11 din HG 745/2007 ? pentru prestarea serviciilor de salubritate a localitatilor ? copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stamplata de catre ofertanti. Ofertantii trebuie sa prezinte informatii privind numarul locuitorilor deserviti.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, , vizat si inregistrat la organele competente;Fisa de informatii generale;Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 200.000 lei.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul va face dovada derularii in ultimii 3 ani a unuia sau a mai multor contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de salubritate. Se vor prezenta documente privind indeplinirea cerintelor de mai sus, din care sa rezulte obiectul contractului, perioada contractului, pretul platit pentru serviciile prestate, insotite de recomandare (din care sa rezulte calitatea serviciilor) sau document constatator ANRMAP, din partea beneficiarului/ beneficiarilor fiecarui contract.Utilaje/DotariDeclaratie privind dotarile si utilajele specifice, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul le detine si modul de detinere: proprietate, leasing, chirie, angajamente de punere la dispozitie, etc.Pentru a se face dovada ca ofertantul dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe necesare indeplinirii contractului ofertantii vor prezenta documente edificatoare in acest sens (facturi, contracte vanz-cump, ... etc).Ofertantul va face dovada ca detine cel putin 2 mijloace de colectare si transport (autocompactor) cu licenta de transport valabila, astfel incat, in cazul in care un mijloc de transport se defecteaza, sa existe celalalt care sa poata sa-l inlocuiasca si serviciile sa fie prestate in mod corespunzator siautogunoiera cu compactor de capacitate mica 4 mc, pentru strazile ingPersonalInformatii generale despre personalul ofertantului; informatii referitoare la personalul de conducere; persoana responsabila cu organizarea si supravegherea derularii contractului, din partea prestatorului ? se va atasa declaratiei, cv-ul persoanei respective.Declaratie pe proprie raspundere prin care conducatorul ofertantului atesta faptul ca, la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de protectia muncii si protectia mediuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului, conform ISO 9001/2008 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, conform ISO14001/2005 sau echivalent.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 80.00redeventa 20.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.12.2012 Ora: 13:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Evaluarea ofertelor se va face prin punctarea fiecarei oferte conform algoritmului de calcul prezentat la pct. IV.2.1) si intocmirea, in ordine descrescatoare, a punctajelor respective si a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Va fi declarat castigator ofertantul care intruneste cel mai mare punctaj in urma aplicarii algoritmului de calcul.In cazul in care doua sau mai multe oferte au obtinut acelasi punctaj total, atunci criteriul de departajare va fi tariful pentru gospodarie (P1).Astfel ofertantul care va avea cel mai mic tarif pentru gospodarii(P1) va fi declarat castigator.Daca si dupa aceasta departajare doi sau mai multi ofertanti se afla la egalitate se va lua in calcul tariful/mc pentru persoane juridice (P2).Astfel ofertantul care va avea cel mai mic tarif/mc pt.persoane juridice (P2) va fi declarat castigator.Daca si dupa aceasta departajare doi sau mai multi ofertanti se afla la egalitate se va solicita de la acestia prezentarea unei noi propuneri financiare in plic inchis.Va fi declarat castigator ofertantul a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256`2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
COMUNA VALEA DOFTANEI
Adresa postala: str. Calea Doftanei, nr.156, Valea Doftanei, jud. Prahova, Localitatea: Valea Doftanei, Cod postal: 107640, Romania, Tel. +40 244365367, Email: [email protected], Fax: +40 244365202
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer