Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRITATE IN COMUNA SARMAS JUDETUL HARGHITA


Concesionare numarul 918/05.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SARMAS (CONSILIUL LOCAL SARMAS)
Adresa postala: STR PRINCIPALA, NR 657 COMUNA SARMAS JUDETUL HARGHITA CP 537260, Localitatea: Sarmas, Cod postal: 537260, Romania, Punct(e) de contact: MISU MINDRU, Tel.0266350603, Email: [email protected], Fax: 0266350603, Adresa internet (URL): http: //www.sarmas.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRITATE IN COMUNA SARMAS JUDETUL HARGHITA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA SARMAS
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
CONTRACT DE CONCESIONARE PENTRU ACTIVITATEA DE COLECTARE SI TRANSPORT A DESEURILOR
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
VALOAREA CONTRACTULUI A FOST ESTIMATA CF ART 28 DIN OUG 34
Intervalul: intre: 300, 000si500, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Licenta A.N.R.S.C. prin care dovedeste ca este atestat pentru serviciile prezentate in caietul de sarcini. Neprezentarea/sau prezentarea necorespunzatoare a acestui document este eliminatorie.2.Declaratie privind eligibilitatea si decl respect art 181/OUG343.Certificat constatator si certificat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului4.Statutul societatii siActul Constitutiv in copie5.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetulde stat (consolidat) si bugetul local, 6.Cazier judiciar pentru administratorul societatii
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Informatii generale2. Bilantul contabil pe anul 2008, auditat si inregistrat de organele competente.Conditie obligatorie bilant contabil pozitiv (active circulare nete=numar pozitiv)3. Prezentareacifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani. Prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, sunt aplicabile4. Solvabilitate patrimoniala > nivel minim impus: 30%.5. Lichiditate generala > nivel minim impus: 100%.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind dotariile si utilajele specifice, echipamentele tehnice, mijloacele de transport pe care ofertantul le detine si modul de detinere; proprietate, leasing, chirie.2. Autorizatii sanitare si licenta de transport pentru utilajele de salubrizare.3. Se vor preciza sub forma tabelara principalele prestatii, valorile aferente, perioadele de prestare cat si beneficiarii.4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatsi al cadrelor de conducere. Se vor prezenta Cv-urile si cazierele judiciare ale persoanalor responsabile direct de indeplinirea contractului de concesiune.5. Cerinta obligatorie: Copie certificat privind sistemul de asigurare al calitatiiconform SR EN ISO 9001-2001 / EN ISO 9001-2000. In cazul unei asocieri, se va prezenta certificatul doar de unul dintre asociati.6. Cerinta obligatorie: Copie certificat privind sistemul de asigurare al protectiei mediului conform SR EN ISO 14001-2004 / EN ISO 9001-2000. In cazul unei asocieri, seva prezenta certificatul doar de unul dintre asociati.7. Cerinta obligatorie: Copie certificat privind sistemul de asigurare al sanatatii si securitatii ocupationale conform SR EN ISO-OHSAS 18001-1999. In cazul uneiasocieri, se va prezenta certificatul doar de unul dintre asociati.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economicaPret/pers 50 punctePret/pers juridica 15 puncteNivel calitativ tehnic 20 punctePret constant 10 puncteAngajare personal din localitate 5 puncte
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2951
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.08.2009 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Sarmas
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR 657, Localitatea: Sarmas, Cod postal: 537260, Romania, Tel.0266350603, Email: [email protected], Fax: 0266350603, Adresa internet (URL): www.sarmas.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer