Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Delegarea gestiunii serviciului public de SALUBRITATE in Comuna Popesti, prin contract de concesiune".


Concesionare numarul 1551/28.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA POPESTI
Adresa postala:  LOC. POPESTI, NR 288, Localitatea:  Popesti, Cod postal:  417390, Romania, Punct(e) de contact:  COSMIN-SEBASTIAN PUGNA, Tel. 0259-327760, Email:  [email protected], Fax:  0259-327768
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
"Delegarea gestiunii serviciului public de SALUBRITATE in Comuna Popesti, prin contract de concesiune".
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Popesti
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
"Delegarea gestiunii serviciului public de SALUBRITATE in Comuna Popesti, prin contract de concesiune".
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 198, 080 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere. Declaratie pe propria raspundere privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.Informatii generale privind ofertantu. Certificate constatatoare privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: - certificat fiscal eliberat de catre Primaria pe raza careia ? are sediul ofertantul;
- certificat de atestare fiscala emis de DGFP pe raza careia ? are sediul ofertantul.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a Camera de Comert si Industrie (original sau copie legalizata) nu mai vechi de 30 de zile.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o fisa de informatii generale. Se va prezenta bilantul contabil pe ultimul an.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o fisade informatii privind experienta similara.Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba ?heiat cel putin 1 contract similar. Se va prezenta copie contract de servicii, recomandare din partea beneficiarilor. Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune operatorul, numarul de personal angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si numele si prenumele persoanelor responsabile direct de ?eplinirea contractului de concesiune.Sa detina licenta ANRSC. Sa detina autorizatie de mediu.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa ecomico-finaciar, respectiv1. Nivelul tarifelor de utilizare platibile de catre beneficiarii finali- 80 puncte2. Termenele de realizare a unor investitii - 20 puncte
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2907/2010
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 23.07.2010 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  Localitatea Oradea, str. P-cul Traian, nr. 10, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259/426883, Email:  [email protected], Fax:  0259/415903
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile cf.prevederilor art.256^2 si 10 zile cf.art 281 din OUG nr.34/2006 cu modific.si complet.ulterioare.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Popesti - Serviciul juridic
Adresa postala:  Comuna Popesti, Localitatea Popesti, str. Principala, nr. 288, judetul Bihor, Localitatea:  Popesti, Cod postal:  417390, Romania, Tel. 0259/327768, Fax:  0259/327768
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer