Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A COMUNEI ZADARENI, JUDET ARAD, PRIN CONTRACT DE CONCESIUNE DE SERVICII


Concesionare numarul 729/25.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZADARENI (PRIMARIA ZADARENI)
Adresa postala: ZADARENI NR. 28, Localitatea: Zadareni, Cod postal: 317130, Romania, Punct(e) de contact: DOINA PETRI, Tel.0257413024, Email: [email protected], Fax: 0257413306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A COMUNEI ZADARENI, JUDET ARAD, PRIN CONTRACT DE CONCESIUNE DE SERVICII
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Zadareni cu localitatile Zadareni si Bodrogu-Nou
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
- precolectarea, colectarea si transportul deseurilor, din comuna Zadareni, intretinerea cailor publice ale comunei stabilite de Primarie, curatirea zapezii de pe caile publice, colectarea cadavrelor animalelor, deseurilor din constructii si demolari, deseurilor animaliere
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90513000-6-Servicii de tratare si eliminare de deseuri menajere si deseuri nepericuloase (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
- 2, 16 tone deseuri zilnic - 15, 12 tone deseuri saptaminal - 66, 96 tone deseuri lunar - 803, 52 tone deseuri anual
Valoarea estimata fara TVA: 596, 160 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea (formularul 1A si declaratie de neincadrare in art. 180 din O.U.G. 34/2006)- declaratie privind neincadrarea in cerinta obligatorie, prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006 ( formular 1B, certificat fiscal, certificat de atesatre fiscala), iarpersoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor.- certificat de atestare fiscala(valabil la data deschiderii ofertelor), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat (in original si copie.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil pe ultimii 3 ani, avizat de DGFP;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind principalele contracte de concesiune de servicii aflate pe rol la aceasta data;
- recomandari din partea beneficiarilor contractelor mentionate (formularul 1C);
- declaratie pe proprie raspundere privind efectivul de care dispune si personalul de conducere responsabil (formularul 1F);
- declaratie pe propria raspundere privind echipamentele tehnice de care poate dispune (formularul 1E);
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Nivelul tarifelor platibile de beneficiarii 60%Termenul de implementare a precolectarii selective 20%Programul si sistemul de supraveghere, organizare si control 10%Nivelul redeventei 10%
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 11.05.2009 Ora: 14:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Documentatia de atribuire se obtine de la sediul Primariei Zadareni contra sumei de 300 lei/bucGarantia de participare este de 5000 lei
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104641
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria comunei Zadareni
Adresa postala: Zadareni, nr. 28, Jud. Arad, Localitatea: Zadareni, Cod postal: 317130, Romania, Tel.0257413024, Email: [email protected], Fax: 0257413306, Adresa internet (URL): www.primariazadareni.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer