Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare a localitatilor din comuna Simian( respectiv a anumitor lucrari si activitati de salubrizare in localitatea Simian)


Anunt de participare numarul 71609/04.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SIMIAN
Adresa postala: comuna Simian, satul Simian, nr.55, judetul Bihor, Localitatea: simian, Cod postal: 417545, Romania, Punct(e) de contact: IOSIF BALAZSI, Tel.0259356172, Email: [email protected], Fax: 0259356263, Adresa internet (URL): www.simian.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare a localitatilor din comuna Simian( respectiv a anumitor lucrari si activitati de salubrizare in localitatea Simian)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: localitatea Simian
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se refera la precolectarea, colectarea si transportul deseurilor comunale, cu execptia celor toxice, periculoase sau cu regim special, la depozitarea controlata a deseurilor comunale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90513000-6-Servicii de tratare si eliminare de deseuri menajere si deseuri nepericuloase (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.Valoarea contractului anuala minima este echivalentul a 0, 5 % din cifra de afaceri realizata din activitatea contractata cu autoritatea contractanta.
Valoarea estimata fara TVA: 0.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
conform caietului de sarcini
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform caietului de sarcini
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform caietului de sarcini
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; cazier judiciar al reprezentatntului legal al ofertantului sau ale persoanelor care au functii de conducere in cadrul societatii ofertantului; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat de cazier fiscal pentru persoane juridice; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006; certificat emis de DGFP privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat; certificat emis de primaria locala/ atat pentru sediu cat si pentru punctele de lucru/ privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local; certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii supus ofertarii; licenta ANRSC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
exercitii financiare pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) pentru demonstrarea profitului; declaratie cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2005, 2006, 2007) in domeniul de activitate supus ofertarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 5 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
licenta ANRSC; dovada detinerii si autorizarii spetiului necesar depozitarii controlata a deseurilor; lista celor 3 principale prestari de servicii in dimeniul salubrizarii in ultimii 5 ani, informatii si documente referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate; informatii si documente referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, porecum si ale persoanelor responsabile pentru asigurarea serviciului; declaratie privind efectivul anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; declaratie privind instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice din dotare pentru indeplinirea contractului; SREN ISO 9001:2001; SREN ISO 14001:2005; SREN ISO 18001:2004; declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cumulata a celor 3 principale prestari de servicii in domeniul salubrizarii in ultimii 5 ani trebuie sa fie cel mult 750 000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: OPL sau prin caseria primariei comunei Simian
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2009 10:00
Locul: Primaria comunei Simian
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii personal sau prin delegati pe baza de delegatie, imputernicire, procura, etc.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
la ofertare pot participa numai ofertanti care posed licenta ANRSC si care posed/ detin in proprietate sau sub orice alte forma (contract de inchiriere, contract de concesiune, etc.) depozit autorizat prin documente justificative valabile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2009 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer