Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare a Comunei Recea, jud. Maramures


Concesionare numarul 2307/05.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA RECEA
Adresa postala: Comuna Recea, Judetul Maramures, Localitatea: Recea, Cod postal: 437225, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Pavel, Tel. +40 262287202, Email: [email protected], Fax: +40 262287555, Adresa internet (URL): www.primaria-recea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare a Comunei Recea, jud. Maramures
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Localitatile Recea, Bozanta Mica, Lapusel, Mocira si Sasar
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
1.- Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor comunale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, de la cetateni si institutii publice2.- Colectarea transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie si institutii publice, neasimilate celor menajere (mobilier, DEEE, etc. ...)3.- Colectarea, transportul sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioara a locuintelor
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor comunale, inclusiv ale deseurilor toxice periculoase din deseurile menajere, cu exceptia celor cu regim special, de la 1690 gospodarii si institutii publice sau 5550 locuitori din com. Recea
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia personala a candidatului sau ofertantului se demonstreaza de fiecare asociat in parte.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: toate personale din primarie care sunt implicate dupa cum urmeaza: Pavel Octavian ? primar, Madaras Valer - viceprimar, Burzo Vlad - contabil sef, Chereches Vasile, Cimpian Mircea, Cosmuta Vasile, Gherasim Gavril, Lucaci Dorin, Luput Dragomir, Madaras Gheorghe, Muresan Mircea, Petrus Ioan, Pop Gheorghe, Roman Liviu, Rus Alexandru, Rus-Bucur Dorel si Sasaran Nicolae ? consilieri localiFormular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006. Se vor prezenta: Certificatele constatatoare (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor si taxelor catre stat, contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Observatie: Daca se confirma faptul ca oricare dintre situatiile enumerate in art. 181 din OUG 34/2006, i se aplica unuia dintre ofertanti, sau oricaruia dintre membrii (partenerii) unei asocieri in parte, oferta respectiva va fi respinsa ca inadmisibila.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. 1. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.2.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent)in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care va cuprinde informatii reale/actuale.3. Licenta (minim cl. a?III-a) emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice (ANRSC), prin care operatorul economic este autorizat sa desfasoare serviciile incluse in acest contract, in conformitate cu prevederile Legii 51/2006, copie conforma cu originalul. Pentru persoane juridice straine se vor depune inscrisuri probatorii, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, apte a dovedi atestarea / apartenenta din punct de vedere profesional / inregistrarea ca persoana juridica.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil2010/2011/20122. Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010-2012) trebuie sa fie de minimum 100.000 lei. Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.3. Informatii generale despre ofertantModalitatea de indeplinire1. Pentru a demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara se vor prezenta copii ale Bilantului contabil din anii 2010/2011, vizat si inregistrat de organele competente. Toate paginile Bilantului contabil vor fi semnate si stampilate conform cu originalul. Pentru anul 2012 bilantul poate fi certificat printr-o declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre administrator2. Ofertantul va prezenta documente justificative. Pentru echivalenta, se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta, comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.3. Formular 4 Informatii generale ofertant
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care vor contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lista va fi insotita de certificate/documente din care sa rezulte valori, perioade de prestare, beneficiari, modul de indeplinire a acestora.2. Resurse tehnice Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, dotarile de care dispune operatorul economic pentru prestarea serviciului, iar in cazul utilajelor inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere sau angajamente de punere la dispozitie. Nu este impus, un anumit numar al dotarilor solicitate.3. Resurse umane capabile sa asigure indeplinirea corespunzatoare a contractuluiModalitatea de indeplinire1.Formular 10 S2. Modalitatea de indeplinire Se va prezenta Formularul 16 completat.3. Se va prezenta Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Formularul 12. Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii. -prezentare CV-uri, diplome, atestate Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de catre o alta persoana juridica. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.ISO9001sau echivalent privind Sistemul de management al asigurarii calitatiiModalitatea de indeplinireSe va prezenta certificat/document aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunerea ofertelor
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 90.00tarif/mc deseuri voluminoase 10.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 03.06.2013 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Departajarea ofertelor cu acelasi pret. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are oferta cea mai avantajoasa pentru criteriul , ,Tarif/gospodarie/luna?. In solicitare se va indica locatia, data, ora la care se vor deschide plicurile precum si persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenul de depunerea contestatiilor este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, conform art. 256.2 din OUG34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Recea - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Primariei nr. 2, Localitatea: Recea, Cod postal: 437225, Romania, Tel. +40 262287202, Email: [email protected], Fax: +40 262287555
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2013 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer