Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare a orasului Negru Voda, prin concesiune


Concesionare numarul 2394/18.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Negru Voda
Adresa postala: Str. Soseaua Mangaliei, nr. 13, jud. Constanta, Localitatea: Negru Voda, Cod postal: 905800, Romania, Punct(e) de contact: ZAMFIRACHE DANIELA, Tel. +40 241780195, Email: [email protected], Fax: +40 241780948, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare a orasului Negru Voda, prin concesiune
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Orasul Negru Voda
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare a orasului Negru Voda, prin concesiunePrecolectarea, colectarea si transportul deseurilor orasenesti, cu exceptia celor toxice, periculoase sau cu regim specialColectarea, transportul sortarea, valorificarea si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei, generate de activitati de reamenajare si reabilitare interioare a locuintelor/apartamentelor proprietate individualaColectarea, transportul, depozitarea si valorificarea deseurilor voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice, etc)
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatile de servicii se gasesc in Anexele 1-7 la Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 875, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 -Declaratie privind eligibilitateaModalitatera de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34 /2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trbuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr.2 -Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura FORMULAR 4(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular)Cerinta nr.3 -Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei privind neicadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 -FORMULAR 5Cerinta nr.4 -Certificat de atestare fiscala(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea confom cu originalul)privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin (4) din HG nr.925/2006.Cerinta nr.5 -Certificat de atestare fiscala(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la depunerea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 dinOUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 4 completat pentru punctele a), c) si d0 respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art.181 lit.a), c^1 si d) din OUG 34/2006Cerinta nr.6 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitate de indeplinire: Completarea si prezentare certificatului de participare la licitatie conform Ordinului ANRMAP 314/2010 FORMULAR 6 (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr.7 -Declaratie pe propria raspundere conform art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Completarea si prezentarea Declaratiei pe propria rtaspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare FORMULARUL 7. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 di OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica din cadrul autoritatii contractante: Nicolin Ion - primar, Stefan Petre -viceprimar, Bujor Cosmin - secretar oras, Stancu Cornelia-sef serviciu economic, Barbu Gabriel - referent specialitate urbanism, Zamfirache Daniela -consilier principal, Stanoiu Viorica -consilier superior, Tulea Mariana-inspector superior, Sencu Ana - referent superior, consilieri locali: ARGINTARU MIHAI ADRIAN, BUTULESCU FELICIA, CASUNEANU MARIAN, CORBU ELENA, COJOCARUFLORENTINA, COJOCARUMARIN, FILIMON EUGEN-GIGI, HRISTOAIEMARIN, MOSOIANUION, PALASNATALIA, SFREDELNELU, SPIRIDON EDUARD -VASILE, STANCIUMIHAELA, STANICAION. Cerinta nr.1 - Certificat constatator ONRC. Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare precum si orice alt document considerat edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului -copie lizibila insotita de mentiunea "conform cu originalul"Cerinta nr.2 -Prezentarea in copie conforma cu originalul a licentei ANRSC ( de operare sau de participare la licitatie) si a anexei acesteia cu valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa executeintegral partea din contract pentru care ete licentiat.Cerinta nr.3 - Licenta de transport emisa de Autoritatea Rutiera Romanasau echivalent sau declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul se obliga ca in cazul in care este declarat castigator sa prezinte/obtina Licenta de transportemisa de Autoritatea Rutiera Romana pana la data de incheiere a contractului.Licenta se va prezenta in copie conform cu originalul.Persoane juridice/fizice strainePentru persoanele juridice/fizice straine -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana-traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Cerificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: In cazul in care un grup de operatori economici depun ofeta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea de contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie in valoare de minim 1.500.000 lei.Declaratie privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective , prin care acesta confirm faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Bilant contabil, 2010, 2011, 2012 sau alte documente care sa reflecte o imagine fidele a situatiei economico-financiare a ofertantului.Pentru conversia leu-alta valuta se va folosi un curs mediu BNR pentru ultimii 3 ani.Nota: Incazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta aceste documente.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta FORMULARUL 18Ofertantii vaor prezenta documente justificative, in copie cu mentiunea "conform cu originalul", stampilate si semnate de ofertant, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Pentru demonstrarea experientei similare, operatorii economici vor prezenta cel putin un contract de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, acarui valoare sa fie minim 1.500.000 lei fara TVA. Se accepta si contracte care la data deschiderii ofertelor sunt in curs de derulare.Valoarea impusa poate fi demonstrata prin cumularea valorica a maxim 2 contracte.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr.9 si Foprmularul de experienta similara nr. 9A.Ofertantul va prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar, care sa confirme indeplinirea cerintelor solicitate si care sa contina date referitoare la beneficiarul contractului, valoarea contractului, tipul activitatilor prestate, modul de indeplinire a contractului siperioada derularii contractului.Nota: Documentele prezentate trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoare finala, real executata, aferenta serviciilor prezentate ca experienta similara.In cazul in care ofertantul a participat la prestarea unor servicii similare, in calitate de asociat, valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a acestuia in cadrul contractului prezentat.Ofertantul va prezenta in copie: a) contractul la care a avut calitatea de asociat, sib) acordul de asociere aferent vizat de beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a ofertantului.Modalitatea de indeplinirePentru contractele exprimate in alte monededecat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BNR pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art.11alin.(4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr.2- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului anagajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, se va completa si prezenta Formularul nr.11.Lista personalului "cheie"responsabil pentru indeplinirea contractului in cea ce priveste prestarea serviciilor va fi minim: -1 persoana cu experienta in organizarea activitatilor de salubrizare-1 persoana cu experienta in organizarea activitatilor specifice parcului auto(cel putin un contract similaar), care va raspunde de utilajele si mijloacele de transport repartizate pentru indeplinirea viitorului contract.-1 persoana desemnata pentru asigurarea controlului conformitatii prestatiei la standardele de calitate impuse prin contract(ISO 9001) solicitandu-se decizie de numire, care a participat la activitati similare in cadrul a cel putin un contract similar.Nota: In cazul in care oferta este prezentata in asociere cu mai multi operatori economici se va prezenta formularul de catre fiecare asociat.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr.11Cerinta nr.3 Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice.Ofertantul va prezenta dotarea cu autospeciale, utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de delegare, conform cu precizarile din caietul de sarcini.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr.10Pentru dovedireadetinerii dotarii tehnice solicitate ofertantul trebuie sa depune documente justificative pentru autospecialele, utilajele si echipamentele folosite pentru ducerea la indeplinire a contractului prin care sa face dovada proprietatii sau modalitatea de detinere, astfel: -pentru autospeciale(contract de vanzare-cumparare, de inchiriere, leasing -copie conform cu originalul); se permite si prezentare unui angajament.-pentru utilaje echipamente (contract de vanzare-cumparare, de inchiriere, leasing, proces-verbal de predare-primire-copie conform cu originalul)Se va completa Formularul nr.19 privind disponibilitatea utilajelor si echipamentelor pentru indeplinirea corwspunzatoare a contractului.Cerinta nr.4 -Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora(daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare.Modalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr.12Acord de subcontractare Formularul nr.13Cerinta nr.5 - Informatii privind asociatii.In cazul ofertei depuse in comun de mai multi operatori economici se va prezenta acordul de asociere in cheiat in vederea participarii la procedura si documentele pentru partea lor de implicareModalitatea de indeplinireSe va completa si prezenta Formularul nr.14Cerinta nr.1 Sa detina cerificat privind implementarea sistemului de managementde mediu SR EN ISO 14001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru serviciile care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care acets probe/dovezi confirmaasigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Modalitatea de indeplinirePrezentarea de certificat SR EN ISO 14001 emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management de mediu corespunzatoare serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.Cerinta nr.2 Sa detina privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea, pentru serviciile care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care acets probe/dovezi confirmaasigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.Modalitatea de indeplinirePrezentarea de certificari SR EN ISO 9001 emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economicrespecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.01.2014 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatorii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180, art.181 lit.a), lit.c^1 si d) din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, sustinatorii, vor completa FORMULARUL 3, FORMULARUL 5 (pct. a), pct.c), pct.d) , FORMULARUL 7, FORMULARUL 16, FORMULARUL 17 , Anexa 1 si Anexa 2 la Formularul 17, care se vor prezenta in original.Criteriul de atribuire va fi "pretul cel mai scazut" pentru urmatoarele activitati: 1. Colectare si transport deseuri menajere pentru persoane fizice: P1(pret) = tarif lei/persoana X 4625 persoane/an X 5ani2.Colectare si transport deseuri menajere agenti economici si institutii publice: P2(pret) = tarif lei/tona X 2000 tone/an X 5ani3.Colectare si transport deseuri rezultate din activitatea de constructii si demolari si eliminarea deseurilor provenite din gospodariile populatiei generate de activitatea de reamenajare si reabiliare interioara a locuintelor proprietate individualaP3(pret) = tarif lei/tona X 62 tone/an X 5ani4.Colectare si transport si valorificare deseuri voluminoase provenite de la populatie, institutii publice si agenti economici, neasimilabile celor menajere (mobilier, deseuri de echipamente electrice si electronice, etc.), colectate in afara campaniilor regulate de colectare, la comanda telefonica a utilizatoruluiP4(pret)= tarif lei/mc X 38 mc/an X 5aniPretul ofertei: Pretul ofertei = P1 + P2 + P3 + P4Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret: In cazul in care vor exista oferte admisibile cu acelasi pret, autoritateacontractanta va face departajarea avand in vedere oferta cu cel mai mic pret declarat (aplicabila doar ofertelor clasate pe locul I)."Pretul" care face departajarea este tariful ofertat pentru activitatea de "Colectare si transport deseuri menajere pentru persoane fizice"La centralizatorul de tarife vor fi prezentate fise de fundamentarea tarifelor in conformitate cu Ordinul ANRSC nr.109/2007.Autoritatea Contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica conform art 209 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In niciun caz Autoritatea Contractanta nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii.Contractantul care nu are sediul social sau punct de lucru situat pe raza judetului Constanta, seobliga sa-si infiinteze un punct de lucru pe raza judetului Constanta pentru indeplinirea contractului, in maxim 30 de zile de la semnarea contractului.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacConform art.256?2, alin.1. lit. a din OUG 34/2006 ?Sectiunea general -Documente
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Negru Voda
Adresa postala: str.Sos. Mangaliei, nr.13, Localitatea: Negru Voda, Cod postal: 905800, Romania, Tel. +40 241780195, Email: [email protected], Fax: +40 241780948
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2013 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer