Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A COMUNEI FELNAC, JUDETUL ARAD, PRIN CONTRACT DE CONCESIUNE DE SERVICII


Anunt de participare numarul 73977/23.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FELNAC (PRIMARIA FELNAC)
Adresa postala: localitatea Felnac nr.330, Localitatea: Felnac, Cod postal: 317125, Romania, Punct(e) de contact: Dorina Stanciu, Tel.0257411202, Email: [email protected], Fax: 0257411202
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE A COMUNEI FELNAC, JUDETUL ARAD, PRIN CONTRACT DE CONCESIUNE DE SERVICII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA FELNAC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONCESIONARE SERVICIUL PUBLIC DE SALUBRITATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90510000-5 - Eliminare si tratare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Total cantitati/prestatii servicii (Se vor include eventuale suplimentari si optiuni, daca exista.)deseuri COMUNALE de colectat si depozitat zilnic -deseuriCOMUNALE de colectat si depozitat saptaminal -deseuri COMUNALE de colectat si depozitat lunar --tone deseuri municipale de colectat si depozitat anual -deseuri voluminoase de colectat si depozitat trimestrial si anual -deseuri de constructii de colectat si depozitat trimestrial si anual -Toate aceste servicii se regasesc descrise in caietul de sarcini, pus la dispozitia fiecarui ofertant la sediul Primariei comunei Felnac.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 009 si 20, 019RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ordin de plata in contul RO26TREZ02121180250XXXXX, DESCHIS LA tREZORERIA aRAD, COD FISCAL 3519518, numerar la casieria institutiei sau scrisoare de garantie bancara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE , SAU REGIE AUTONOMA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONF. CAIET DE SARCINI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONF. CAIET DE SARCINI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONF. CAIET DE SARCINI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 EUR
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA INSTITUTIEI, SAU ORDIN DE PLATA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2009 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C. CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, COD POSTAL 030084, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2009 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer