Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI GOLESTI, JUDETUL VALCEA PRIN CONTRACT DE CONCESIUNE


Concesionare numarul 1650/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GOLESTI (PRIMARIA GOLESTI)
Adresa postala:  STR.PRINCIPALA, COM. GOLESTI, JUD. VALCEA, Localitatea:  Golesti, Cod postal:  247230, Romania, Punct(e) de contact:  GHEORGHE SERBAN, Tel. 0250760182, Email:  [email protected], Fax:  0250760182
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI GOLESTI, JUDETUL VALCEA PRIN CONTRACT DE CONCESIUNE
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA GOLESTI
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI GOLESTI, JUDETUL VALCEA PRIN CONTRACT DE CONCESIUNE
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
0, 54 TONE/ZI
Intervalul: intre: 150, 000si300, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULARUL 12 FFORMULARU 12 ILICENTA EMISA DE AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE PENTRU SERVICII COMUNITARE DE UTILITATI PUBLICEPREZENTAREA A CEL PUTIN 3 CONTRACTE DE DELEGARE AGESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN LOCALITATI SIMILARE
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru anii: 2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente ? in copie simpla.Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani? in original.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului 12 F1.) Completarea si prezentarea Formularului 12 F - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ? in original, cu precizarea activitatilor care se realizeaza in cadrul fiecarui contract. In cazul in care activitatea de salubrizare menajera se realizeaza in baza unor contracte incheiate cu utilizatorii, se va prezenta situatia cumulata pe fiecare arie administrativa in parte, specificandu-se numarul de astfel de contracte si numarul de utilizatori deserviti
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
CEA MAI AVANTAJOASA OFERTA
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 13.09.2010 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
CAIETUL DE SARCINI SI INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, GRATUIT
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer