Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare al comunei Buciumi prin concesionare


Concesionare numarul 1889/22.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUCIUMI
Adresa postala:  BUCIUMI, NR. 124, JUDETUL SALAJ, Localitatea:  Buciumi, Cod postal:  457050, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN HOLHOS, Tel. 0260-624608, Email:  [email protected], Fax:  0260-624608
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare al comunei Buciumiprin concesionare
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Buciumi cu satele aferente Buciumi, Bodia, Bogdana, Rastolt, Singeorgiu de Meses, Huta
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
precolectarea, colectarea, transportul si eliminarea finala a deseurilor menajere de la generatorii de pe raza comunei Buciumi, jud. Salaj, persoane fizice si agenti economici/institutii.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Concesiunea serviciului de salubritate
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000 Moneda: EUR
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul nu se afla in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 si art.181 din OUG 34/2006; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, in original sau in copie legalizata, eliberate de catre Directia Generala Teritoriala a Finantelor Publice (inclusiv pentru punctele de lucru, filiale, sucursale, subunitati sau alte sedii secundare ale societatii) ? original sau copie legalizata si Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele locale, in original sau in copie legalizata(inclusiv pentru punctele de lucru, filiale, sucursale, subunitati sau alte sedii secundare ale societatii) ? original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor. Ofertantul sa nu inregistreze datorii catre bugetul consolidat sau bugetele locale. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul local, original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor. pentru persoane juridice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va anexa si traducerea autorizata a acestora.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 100.000 lei. Ofertantul, prin prezentarea bilanturilor contabile, trebuie sa ateste faptul ca firma nu a inregistrat pierderi in 2008 si 2009.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit in ultimii 3 ani, 1 contract de natura similara, recomandare, Detinere sau Contract cu o rampa autorizata; Dotarea cu personal, echipamente tehnice: autogunoiera, autocompactoare si autospeciale necesare indeplinirii contractului; Copii licente ARR pentru mijloacele de transport utilizate pentru indeplinirea contractului, Licenta ANRSC, minim clasa 3, valabila pentru intreaga durata de valabilitate a ofertei.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
pretul cel mai scazut colectare/persoana/luna
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.04.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Numar de perosoane estimate pentru plata taxei de salubritate: 2200
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Compartimentul Juridic al primariei Buciumi
Adresa postala:  Buciumi, nr. 125, Localitatea:  Buciumi, Cod postal:  457050, Romania, Tel. 0260624833, Email:  [email protected], Fax:  0260624833
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer