Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare din comuna Surduc judetul Salaj


Concesionare numarul 888/25.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Surduc (Primaria Comunei Surduc)
Adresa postala: Str. Principala nr.135, Localitatea: Surduc, Cod postal: 457315, Romania, Punct(e) de contact: IONEL DANIL CHIRA, Tel.0260634702, Email: [email protected], Fax: 0260634702
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare din comuna Surduc judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: satele apartinatoare comunei Surduc, judetul Salaj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea reziduurilor solide cu exceptia deseurilor toxice, periculoase si a celor cu regim special
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
1342 gospodarii
Intervalul: intre: 200, 000si300, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea ;declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181;certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat in original sau copie legalizata; certificat privind plata taxelor si impozitelor locale in original sau copie legalizata
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii privind cifra de afaceri; bilant contabil la 31.12.2006, 2007, 2008
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani, declaratia pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic trebuie sa le aplice in timpul indeplinirii contractului de servicii;declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a muncii pe care operatorul economic trebuie sa le aplice in timpul indeplinirii contractului de servicii; declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul de servicii trebuie sa fie indeplinit de catre subcontractant si specializarea acestora; lista efectivului mediu de personal angajat; declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; ofertantii sunt obligati sa prezinte licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic - nivelul tarifelor de utilizare platite de catre beneficiarii finali;
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2009
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 16.07.2009 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Afghanistan, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: Str.Tudor Vladimirescu, nr.12, judetul Salaj, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania, Tel.0260/613850, Fax: 0260/611551
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Conform specificatiilor OUG nr.34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Surduc
Adresa postala: Surduc, nr.135, judetul Salaj, Localitatea: Surduc, Cod postal: 457315, Romania, Tel.0260/634702, Email: [email protected], Fax: 0260/634702
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2009 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer