Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA ALMASU, JUDETUL SALAJ


Concesionare numarul 2057/12.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALMASU (PRIMARIA ALMASU)
Adresa postala:  ALMASU, NR 144, Localitatea:  Almasu, Cod postal:  457010, Romania, Punct(e) de contact:  TURUCA DANUT EMIL, Tel. 0260/626609, Email:  [email protected], Fax:  0260/626733
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII ADMINISTRATII PUBLICE LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA ALMASU, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA ALMASU, CU LOCALITATILE SUBORDONATE
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA ALMASU, JUDETUL SALAJ
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90500000-2 - Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
90511000-2-Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
COLECTAREA DE LA UN NUMAR DE 1395 DE GOSPODARII, RESPECTIV 2392 LOCUITORI
Valoarea estimata fara TVA: 57, 408 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/20062.Prezentare doc privind indeplinirea oblig de plata catre bugetul local si bug consolidatIn cazul in care ofertantul nu prezinta doc asa cum au fost solicitate, nu este permisa compl ulterioara a acestora, ofertantul fiind exclus din procedura.3. Decl privind calitatea de participant4. Decl- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta5. Decl privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/20066.) Capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale (inregistrare) DAPers juridice/fizice romanea) Cert const emis de O.R.C, in original sau copie legalizata, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;b) Cert de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in copie;Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pers juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere prof, in conformitate cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceriCerinte obligatorii: - Declaratie privind cifra globala de afaceri din ultimii 3 ani? in original sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.- bilant la data de 31.12.2008, 31.12.2009si31.12.2010, sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului..Nota: Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra globala de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru data de 31.12.2008 ? pentru situatia aferenta anului 2008, 31.12.2009 - pentru situatia aferenta anului 2009, respectiv 31.12.2010 - pentru situatia aferenta anului 2010.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindpersonalultehnic de specialitate: Ofertantii vor face dovada ca au personal angajat, cu carte de munca, cel putin : - o persoana cu experienta in organizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract ;
-se va prezenta copia contractului cu o rampa autorizata ;
-copia de pe autorizatia de mediu pentru deseurile menajere si deseurile selective ;Se vor prezenta efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formular 12 ISe va prezenta lista personalului tehnic de specialitate care va fi implicat in indeplinirea contractului si atributiile acestora.-.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii.Pentru persoanele implicate in indeplinirea contractului care nu sunt angajate ale ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare insotite de autorizatii de functionare ca persoana fizica.2. Declaratie privind echipamente tehniceSe va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, dotarile de care dispune operatorul economic pentru prestarea serviciului, iar in cazul utilajelor inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere. Cel putin una dintre autogunoiere trebuie sa fie de tonaj mic, cel putin 3.5 t. Copie licenta ARR pentru mijloacele de transport utilizate pentru indeplinirea contracului.? Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? in copie.Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta licenta din clasa inferioara.Vor fi exclusi din procedura acei operatori economici, persoane juridice straine, care in tara de origine nu au licenta/autorizatie/atestat pentru prestarea serviciului de salubrizare in localitati.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Nivelul preturilor platibile pentru colectarea de la persoane fizice: 50 puncte.Nivelul redeventei platibile catre concedent :50 puncte.
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1074/2011
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 05.09.2011 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVRAPOLEUS, NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
SERVICIUL JURIDIC AL COMUNEI ALMASU
Adresa postala:  ALMASU, NR. 144, Localitatea:  ALMASU, Cod postal:  457010, Romania, Tel. 0260626609, Email:  [email protected], Fax:  0260626609
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2011 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer