Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA DUMBRAVESTI, JUDETUL PRAHOVA


Concesionare numarul 2138/12.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DUMBRAVESTI (PRIMARIA DUMBRAVESTI JUD. PRAHOVA)
Adresa postala:  ComunaDumbravesti, sat Dumbravesti, nr. 98, Localitatea:  Dumbravesti, Cod postal:  107230, Romania, Punct(e) de contact:  valentin state, Tel. 0244226057, Email:  [email protected], Fax:  0244226183, Adresa internet (URL):  www.comunadumbravesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA DUMBRAVESTI, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Dumbravesti, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Colectarea deseurilor de la persoane fizice, juridice si institutii publice de pe raza comunei Dumbravesti
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform documentatiei atasate
Valoarea estimata fara TVA: 161, 486 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Nu este cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Informatii generale privind ofertantul. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, respectiv: Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copii lizibile semnate si stampilate?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului ? in copie
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra globala de afaceri din ultimii 3 ani, in original.Valoarea minima impusa a cifrei de afaceriglobale pe ultimii 3 ani este de 160000, 00 lei. Se va completa Anexa 1-Informatii generale. - bilant la data de 31.12.2008, 31.12.2009si31.12.2010, sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor face dovada ca au personal de care dispune, cel putin : - o persoana cu experienta in organizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract. Se vor prezenta efectivele medii anuale ale personalului de care dispune si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta lista personalului tehnic de specialitate care va fi implicat in indeplinirea contractului si atributiile acestora.-.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii.- prezentare CV-uri, diplome, atestate. Pentru persoanele implicate in indeplinirea contractului care nu sunt angajate ale ofertantului se vor prezenta contracte de colaborare insotite de autorizatii de functionare ca persoana fizica.In cazul in care persoanele implicate in indeplinirea contractului sunt angajate ale altui operator economic, in vederea demonstrarii sustinerii profesionale, se va prezenta angajamentul ferm al operatorului economic respectiv, incheiat in forma autentica care trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre acesta. Angajamentul ferm trebuie sa contina nominalizarea personalului care va fi pus la dispozitia ofertantului. De asemenea, ofertantul este obligat sa faca dovada ca persoana care acorda sustinerea nu se afla intr-o situatie care sa determine excluderea din procedura de atribuire, potrivit dispozitiilor art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, dotarile de care dispune operatorul economic pentru prestarea serviciului, iar in cazul utilajelor inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere.· Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? in copie. Autorizatie de mediu.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedereeconomic, astfel: Punctaj financiar (Pretul ofertei)- 50 punctePunctaj redeventa (Procent redeventa) - 50 de puncte
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4559/29.08.2011
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 04.11.2011 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerate nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Comuna Dumbravesti, judetul Prahova
Adresa postala:  DJ 102, nr. 98, Localitatea:  Dumbravesti, Cod postal:  107230, Romania, Tel. 0244/226057, Email:  [email protected], Fax:  0244/226183, Adresa internet (URL):  www.comunadumbravesti.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer