Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA FANTANELE, JUDETUL PRAHOVA


Concesionare numarul 2212/03.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FANTANELE (PRIMARIAFANTANELE)
Adresa postala: COMUNA FANTANELE, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Fantanele, Cod postal: 107240, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN STRATULAT, Tel. +4 0244442000, Email: [email protected], Fax: +4 0244442575, Adresa internet (URL): DJ102K, nr.389A, comuna Fantanele, judetul Prahova, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Sevicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE DIN COMUNA FANTANELE, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: De la gospodariile individuale ale comunei Fantanele, judetul Prahova si de la agentii economici si institutiile publice
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii Serviciului Public de Salubrizare din comun a Fantanele, judetul Prahova conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
In conformitate cu prevederile Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 121, 400 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea si prezentarea Formularului nr. 12A- Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic- Prezentarea Cazierului judiciar pentru administratorul operatorului economic- Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economicCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 12B.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat pentru toate punctele de lucru ale operatorului economic.-Declaratie privind calitatea de participantprin completarea si prezentarea Formularului nr. 12C- Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 13.- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin completarea si prezentarea Formularului nr.14.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Primar ? Dumitru MATEIU;
- Viceprimar ? Constantin NITU;
- Secretar- Rodica TURCESCU;
- Sef Birou COntabil ? Alexandrina TUGULAN: Consilieri locali: DRAGOS IONMATEI NICUSOR SORINPOPA ECATERINAARDELEANU GEORGIANAROMANICI VASILEBANITA IONNEGROIU IONUNGUREANU AURELIANBICLINERU NICOLAEPAREPA MIRELNota: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, document aflat in perioda de valabilitate, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.?Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? in copie. Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta licenta din clasa inferioara.Observatie: Pentru persoanele juridice straine se va prezenta un document eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati ( in conformitate cu prevederile art.8 alin.1 din Regulamentul de acordare a licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin HG 745/2007, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr.531/06.08.2007). Conditia este considerata indeplinita si in cazul in care se face dovada solicitarii catre ANRSC a echivalarii licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine.Vor fi exclusi din procedura acei operatori economici, persoane juridice straine, care in tara de origine nu au licenta/autorizatie/atestat pentru prestarea serviciului de salubrizare in localitati.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1Declaratie privind cifra globala de afaceri din ultimii 3 ani-in original.Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani este de 150000, 00lei.Se va completa Anexa 1-Informatii generale.Bilant la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si31.12.2011, sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: An Curs de schimb LEI/EUR 2008 - 3, 6886 2009 - 4, 2399 2010 - 4, 2122 2011- 4, 3282 Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int).
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.2 Declaratie privind echipamentele tehnice.Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, dotarile de care dispune operatorul economic pentru prestarea serviciului, iar in cazul utilajelor inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere sau angajamente de punere la dispozitie.Cerinta nr.1 Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Prezentarea Formular 12IOfertantii vor face dovada ca au personal de care dispun, minim: - o persoana cu experienta in organizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinirea viitorului contract ;Se vor prezenta efectivele medii anuale ale personalului de care dispune si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta lista personalului tehnic de specialitate care va fi implicat in indeplinirea contractului si atributiile acestora.-.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii.-prezentare CV-uri, diplome, atestate.Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001.Implementarea standardului de management de mediu din seria ISO 14001.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 50.00Punctaj redeventa 50.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 01.10.2012 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Solicitarile de clarificari se vor adresa autoritatii contractante.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar, complet si fara ambiguitati, cat mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, intr-o perioada care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic, cu conditia transmiterii solicitarii de clarificari in timp util de catre operatorii economici. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare. In situatia in care doua sau mai multe oferte intrunesc acelasi punctaj, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua oferta financiara, prin mijloacele specifice puse la dispozitie de aplicatia SEAP (sectiunea intrebari), iar ofertantul care va avea cea mai mica oferta financiara va fi declarat castigator.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile - In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Fantanele
Adresa postala: COMUNA FANTANELE, JUDETUL PRAHOVA, Localitatea: Fantanele, Cod postal: 107240, Romania, Tel. +40 244442000, Email: [email protected], Fax: +40 244442575
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer