Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare din comuna Borca, judetul Neamt


Concesionare numarul 2361/29.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BORCA (PRIMARIA BORCA)
Adresa postala: Sat BORCA, Com BORCA, Jud NEAMT, Localitatea: Borca, Cod postal: 617075, Romania, Punct(e) de contact: AMARIEI LENUTA, Tel. +40 0735850852, Email: [email protected], Fax: +40 0233268001, Adresa internet (URL): www.primariaborca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare din comuna Borca, judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: comuna Borca, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare din comuna Borca, judetul Neamt
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare din comuna Borca, judetul Neamt.Scoaterea la licitatie a serviciului public de salubrizare nu necesita impartirea pe loturi.Valoarea estimata fara TVA este de 10350lei/luna.Valoarea totala estimata fara TVA pentru 24 de luni este :10350 x 24 = 248400 lei
Valoarea estimata fara TVA: 248, 400 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 - formular nr. 6; 2)Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006 - Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 - formular nr. 7;3)Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local vor fi exclusi din procedura de achizitie.5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 26)Declaratie privind neincadrarea la art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie de neincadrarea la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006 - formular nr.16. Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Primar ? Nita Geo Ovidiu, Viceprimar ? Nita Petru, Contabil ? Asofii Viorica, Secretar ? Balacianu Elena, Responsabil Achizitii Publice - Amariei Lenuta, Consiliul Local ? Parfenie Gigi, Calu Daniel, Budai Aurel, Dumitrascu Ionel, Petrescu Gheorghe, Aleca Vasile, Ruscanu Daniel, Dumitrean Ion, Lupu Costica, Fedeles Constantin, Afloarei Mircea, Cirja Paul, Baciu Cezar, Dahon Iosif.7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privnd calitatea de participant la procedura -Formular nr. 8 1)Persoane juridice-Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru prestarea serviciilor. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau copia legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.2)Daca este cazul, documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intrepriderilor mici si mijlocii; se va completa formularul nr. 9, 14.3)Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare/altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de servicii.4)Persoane juridice/fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare in tara in care ofertantul este rezident - copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.5)Licenta emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice, pentru prestarea serviciilor de salubrizare a localitatilor in clasa corespunzatoare prezentei proceduri ? in copie. . Observatie: Pentru persoanele juridice straine se va prezenta un document eliberat de catre Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice din care sa rezulte recunoasterea sau echivalarea licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine pentru prestarea serviciilor de salubrizare in localitati ( in conformitate cu prevederile art.8 alin.1 din Regulamentul de acordare a licentelor in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice aprobat prin HG 745/2007, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr.531/06.08.2007). Conditia este considerata indeplinita si in cazul in care se face dovada solicitarii catre ANRSC a echivalarii licentei/autorizatiei/atestatului emise in tarile de origine. Vor fi exclusi din procedura acei operatori economici, persoane juridice straine, care in tara de origine nu au licenta/autorizatie/atestat pentru prestarea serviciului de salubrizare.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cva prezenta formularul de informatii generale din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale si Bilanturile contabile 2010, 2011, 2012, sau alte documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economico financiara a ofertantului. Pentru calculul cifrei de afaceri se va utiliza cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR , iar documentele prezentate vor fi stampilate si semnate pe fiecare fila si vor purta mentiunea " conform cu originalul"Modalitatea de indeplinireFormular 9, 11, 21
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind echipamentele tehnice. Se va prezenta o declaratie privindechipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, dotarile de care dispuneInformatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantii vor facedovada ca au personal de care dispun, minim: - o persoana cu experienta inorganizarea activitatilor de salubrizare, care va raspunde de indeplinireaviitorului contract. Se vor prezenta efectivele medii anuale ale personaluluide care dispune si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Seva prezenta lista personalului tehnic de specialitate care va fi implicat inindeplinirea contractului si atributiile acestora- Formular 27. Se vorprezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii. -prezentareCV-uri, sau oricare alte documente din care sa rezulte informatii cu rpivire la calificarea personalului..Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a cel putin unui contract al carui obiect a fost prestarea de servicii similare.In cazul in care nu se vasubcontracta parte/parti din contract se va completa "Nu este cazul".Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Maimulti operatorieconomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o ofertacomuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formalasocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fieautentificat numai in cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, caz in care la incheierea contractului de servicii ise va prezenta un acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere rebuie sa indepl urm cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si categoriile de servicii executate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod incare obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partener conducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.Modalitatea de indeplinireFormular, 12, 25, 26, 27Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul salubrizarii - ISO 14001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul", orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele sau dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Documente care atesta implementarea standardelor de manadgement al Calitartii privind modul de conducere, de control al activitatilor din domeniul salubritatii ISO 9001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea " confrom cu originalul", orice alte probe sau dovezi , in masura in care probele sau dovezile prezentate conforma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va trebui sa prezinte documente solicitate individula de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Modalitatea de indeplinirePrezentare certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, sau orice alte documente din care rezulta implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Mediului.Prezentzare certificat privind implementarea unui Sistem de Management al Calitatii, sau orice alte documente din care rezulta implementarea si mentinerea unui Sistem de Managemet al CalitatiiFormular 11
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul ofertei 60.00Nivelul redeventei 40.00
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 27.09.2013 Ora: 12:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.2) Informatii suplimentare
Pentru ofertele clasate pe primul loc, departajarea se va face prin reofertare in plic inchis. Reofertarea in plic inchis se va referi doar la ponderea redeventei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat ilegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
PRIMARIA BORCA
Adresa postala: comuna Borca, judetul Neamt, Localitatea: Borca, Cod postal: 617075, Romania, Tel. +40 0233268001, Email: [email protected], Fax: +40 0233268001, Adresa internet (URL): www.primariaborca.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2013 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer