Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comuna Meresti


Concesionare numarul 867/13.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Meresti
Adresa postala: Meresti 144, Localitatea: Meresti, Cod postal: 537195, Romania, Punct(e) de contact: Mihaly Rigo, Tel.0266/220820, Email: [email protected], Fax: 0266/220688, Adresa internet (URL): www.homorodalmas.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comuna Meresti
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Meresti, jud. Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
gestiuneaserviciului public de salubrizare in comuna Meresti, judetul Harghita.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 65, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada inregistrarii in registrul persoanelor juridice (de la Registrul comertului de pe langa Tribunalul teritorial local)Prezentarea dovezilor legale de achitare a datoriilor fiscale fata de bugetul de stat si bugetul local . Documentul prin care se face dovada achitarii garantiei de participare stabilita;Copia dupa licenta A.N.R.S.C. cu anexa , prin care dovedeste ca este atestat pentru serviciile prezentate in documentatia de atribuireDeclaratie privind existenta personalului necesar angajat pentru asigurarea indeplinirii obiectului concesiunii ( formular anexat). Se stabileste ca limita minima un numar de angajati proprii de cel putin 80 persoane, la nivelul bilantului din 31 dec 2008.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre ofertant (formular anexat) limite obligatorii pentru calificare: cifra de afaceri pe anul 2008minim 2.000.000 RON, capital social , minim 300.000 Ron. (a se anexa bilantul pe anul 2008 legal inregistrat la DGFP, in copie)Dovada experientei similare - (formularul anexat) cu copia contractelor incheiate si recomandarile aferente (minim 3 contracte incheiate cu comune, orase, sau municipii )Cazier judiciar pentru personalul de conducere a operatorului economic (cel putin o persoana)
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ISO 9001, 14001, OHSAS 18001; obligatoriu din domeniul serviciilor supuse delegariiDeclaratie privind existenta utilajelor si dotarilor tehnice specificate (formular anexat)
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta economica
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 09.06.2009 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2009 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer