Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in Comuna Romanasi


Concesionare numarul 695/09.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ROMANASI
Adresa postala: localitatea Romanasi, str. Principala, Nr. 39, Localitatea: Romanasi, Cod postal: 457280, Romania, Punct(e) de contact: Borzan Marius Daniel, Tel.0260.624120, Email: [email protected], Fax: 0260.624025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in Comuna Romanasi
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Comuna Romanasi si satele apartinatoare-Poarta Salajului, Romanasi, Chichisa, Ciumarna, Pausa
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Precolectarea, colectarea, transportul si depozitarea deseurilor menajere
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Se va realiza colectarea deseurilor de pe teritoriul Comunei Romanasi in conformitae cu caietul de sarcini
Intervalul: intre: 40si48 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Nu este cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art 180 si art 181 din OUG 34/2006
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cerintelor din documentatia de atribuire privind atribuirea contractului de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa detina licenta ANRSC , pentru prestarea serviciului de salubrizare de cel putin clasa 3.Sa faca dovada de contract cu cea mai apropiata rampa autorizata de pe raza judetului Salaj, deasemenea sa aiba incheiate doua contracte de natura celui care face obiectul licitatiei.
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 16.02.2009 Ora: 10:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
Licitatia va avea loc in data de 16.02.2009 ora 12, 00 la sediul Primariei Comunei Romanasi
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravropoleos, nr.6, sector 6, ., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: 5 zile de la luarea la cunostinta a documentelor emise de autoritatea contractanta
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Primaria Comunei Romanasi
Adresa postala: str.Principala nr.39, judetul Salaj, Localitatea: Romanasi, Cod postal: 457280, Romania, Tel.0260624120, Email: [email protected], Fax: 0260624025
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2009 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer