Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in orasul Nucet, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 102008/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL NUCET (Primaria Orasului Nucet)
Adresa postala:  str. Republicii, nr.8, Localitatea:  Nucet, Cod postal:  415400, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Sirghie, Tel. 0259339407, Email:  [email protected], Fax:  0259339422, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in orasul Nucet, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Orasul Nucet si localitatile apartinatoare: Baita, Baita-Plai si Satul de Vacanta Vartop.Codul NUTS: RO111 - Bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Colectarea, transportul si depozitarea rezidurilor menajere si de alta natura, mai putin deseurile deosebit de periculoase.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90511200-4-Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de deseuri menajere estimata este de aproximativ 5, 5 tone/saptamana, sau 22 tone/luna.Deseurile vor fi ridicate saptamanal (o zi stabilita de comun acord intre parti si respectata de prestator). Valoarea estimata / luna / beneficiar, sau / gospodarie, (tinandu-se cont de numarul de persoane din gospodarie), diferentiat, persoana fizica sau juridica.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5 si 30RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prestatorul va incheia contract cu fiecare persoana fizica sau juridica, in baza caruia va percepe taxa pentru prestarea serviciilor de salubrizare lunar/trimestrial.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiie privind situatia personala a operatorului economic.(neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari)-Prezentarea completata in original ANEXA NR. 10Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor , in original sau copie legalizata, pentru persoane juridicePrezentare Autorizatie de functionare / altele echivalente, in copie legalizata si copie card de identitate, pentru persoane fizice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2008, 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani?Declaratie Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca, la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia munciiDeclaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediuluiAutorizari: a) Autorizatia de mediu in scopul desfasurarii activitatii de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajereb) Licenta de salubrizare emisa de ANRSC Bucuresti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
498 / 22.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2010 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: str. Republicii, nr. 8, jud. Bihor, cod: 415400, oras Nucet
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform documentatiei anexate prezentului anunt.Informatii suplimentare, daca este cazul, tel: 0744 154968.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. STAVROPOLEOS NR 6, SECTOR 3 , BUCURESTI , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala:  Str. Parcul Traian, nr. 10 , Oradea , judetul Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410033, Romania, Tel. 0259 426 881, Email:  [email protected], Fax:  0259 415 903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia C.N.S.C. poate fi contestata la Curtea de Apel - Oradea, in termen de 10 zile de la primire (luare la cunostinta).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI NUCET - Achizitii publice
Adresa postala:  strada Republicii, nr. 8, judetul Bihor, Localitatea:  Nucet, Cod postal:  415400, Romania, Tel. 0259 339422, Email:  [email protected], Fax:  0259 339422
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2010 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer