Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN COMUNA ALMASU


Anunt de participare numarul 80036/12.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALMASU (PRIMARIA ALMASU)
Adresa postala: ALMASU, NR. 143-144, Localitatea: Almasu, Cod postal: 457010, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN UIVARI, Tel.0260/626609, Email: [email protected], Fax: 0260/626733, Adresa internet (URL): ALMASU, NR. 143-144, JUDETUL SALAJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN COMUNA ALMASU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: COMUNA ALMASU, JUDETUL SALAJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIECTUL CONTRACTULUI ESTE DELEGAREA GESTIUNII SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE IN COMUNA ALMASU, JUDETUL SALAJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90512000-9 - Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
GESTIUNEA SERVICIULUI PUBLIC DE SALUBRIZARE AL COMUNEI ALMASU PE DURATA DETERMINATA, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.07.2009 pana la 19.07.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE= 500 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE= 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DIN CONTRIBUTIA UTILIZATORILOR DE SERVICII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
FORMELE PREVAZUTE DE LEGE LA DATA DEPUNERII OFERTELOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-prezentare Formular nr.3 (declaratie privind eligibilitatea). Vor fi exclusi din procedura aplicata pentru atribuirea contractului, operatorii economici care se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.
Completare formular nr.4. Operatorii economici care se afla in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr.34/2006 vor fi exculsi din procedura.
-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetulo general consolidat, in original sai in copie legalizata, eliberate de catre Directia Generala Teritoriala a Finantelor Publice din raza/razele teritorialeunde intreprinderea isi desfasoara activitatea (inclusiv pt. punctele de lucru, filiale, sucursale, subunitati sau alte sedii secundare ale societatii)-Original sau copie legalizata.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele locale , in original sai in copie legalizata, eliberate de catre Directia de impozite si taxe localedin cadrul Primariei din raza/razele teritoriale unde intreprinderea isi desfasoara activitatea inclusiv pt. punctele de lucru, filiale, sucursale, subunitati sau alte sedii secundare ale societatii)-Original sau copie legalizata.
Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
a).Copii ale bilanturilor si balantelor contabile -an 2007 si la 30.06.2008 si notele explicative, vizate si inregistrate de organele competente (copie, stamiplata si semnata conform cu originalul pe fiecare pagina).
b).cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (Formular nr.5), cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3ani Formular nr.6.
Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa fi indeplinit in ultimii 2 ani un contract de natura similara in valoare de min.50.000 lei. Se va prezenta copia contractului , recomandarea din partea beneficiarului
Cerinte minima obligatorie: copia contractului cu o rampa autorizata;
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere -Formular nr.7
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii -Formular nr.8.
Cerinta minima obligatorie:
Dotarea cu autogunoiera , autocompacoare si autospeciale necesare indeplinii contractului;
Cerinta minima obligatorie:
Copie licente ARR pentru mijloacele de transport utilizate pentru indeplinirea contractului.Formular 12 C-privind calitatea de participat la procedura de achizitie publica.
Cerinta minima obligatorie:
Licenta ANRSC, minim clasa 3, valabila.
Cerinta minima obligatorie:
Dovada implementarii si aplicarii sistemului de asigurare a calitatii -SREN ISO9001, a OHSAS 18001 respectiv a implementarii si aplicarii sistemului de management de mediu cf. ISO 14001/2004, in domeniul. Se vor prezenta copiile certificatelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1257/12.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SALAJ
Adresa postala: STR.TUDOR VLADIMIRESCU, NR. 12, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450067, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2009 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer