Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comunele Corund, Dealu, Capalnita, Secuieni, Varsag, Sacel, Porumbeni si Satu Mare comune componente a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara de utilitati publice ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK? , judetul


Concesionare numarul 2147/20.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADI "FEJLODO UDVARHELYSZEK"
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie 1918 nr. 9 et.II, Localitatea:  Odorheiu Secuiesc, Cod postal:  535600, Romania, Punct(e) de contact:  Lajos David, Tel. 0266-245140, Email:  [email protected], Fax:  0266-245140
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
Delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare in comunele Corund, Dealu, Capalnita, Secuieni, Varsag, Sacel, Porumbeni si Satu Mare comune componente a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara de utilitati publice ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK? , judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: In comunele Corund, Dealu, Capalnita, Secuieni, Varsag, Sacel, Porumbeni si Satu Mare comune componente al ADI-FEJLODO UDVARHELYSZEK.
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
Delegarea gestiunii serviciului de salubrizare de catre autoritatea contractanta ADI-FELODO UDVARHELYSZEK catre un operator economic care are ca activitate principala, colectarea si transportarea deseurilor menajere.
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511000-2 - Servicii de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
Cantitatiile deseurilor menajre colectate de pe raza comunelor mentionate , comune componente a Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara de utilitati publice ?FEJLODO UDVARHELYSZÉK?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Situatia personala a candidatului / ofertantului: (Declaratii privind eligibilitatea , Declaratia privind neincadrarea in art. 181, Prezentare indeplinire obligatiilor fiscale, Imputernicire de semnatura) - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): (Persoane juridice romane , Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pt conform cu originalul valabil la data deschiderii licitatiei valabil la data deschiderii licitatiei (emis cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor) Cerificat de inregistrare ORC. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte. Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte.
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara: Scrisoare de bonitate bancara, cu referire la situatia financiara a ofertantului In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte Bilant contabil: prezentarea in copie a bilantului contabil legal inregistrate pe ultimul an - 2010(unitatile nou infiintate prezinta bilant pe ultimul an in care au activat) In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat in parte.
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, Experienta similara (prezentarea a 1 sau max 2 contracte de delegera in gestiune a serviciului public de salubritate, suma contractului/contractelor sa aiba o valoare cumulata de 150.000 Ron fara TVA), Declaratie privind echipamentele - sa dispuna de utilajele necesare derularii contractului. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, Cerinte minime: - prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului - Studii tehnice superioare de specialitate pentru conducatorul unitatii, (se prezinta CV in original, diploma de studii din care sa rezulte indeplinirea acestei conditii, de exemplu - Diploma tehnic de invatamant superior) - sa dispuna de persoanele necesare pentru indeplinirea contractului.. Informatii privind asocierea (daca este cazul)Conform fisei tehnice din documentatia de atribuire. - Standarde de asigurarea calitatii: Certificat ISO 9001 - Standardele de protectia mediului: Certificat ISO 14001
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
Cea mai avantajoasa oferta ec. 1.Cel mai mic tarif lunar, lei/pers./luna ofertat pentru pers. fizice va primi 85p 2.Cel mai mic tarif lunar, lei/m3 ofertat pentru pers juridice va primi 15
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
64/02.09.2011
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 14.11.2011 Ora: 11:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
IV.3) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.2) Informatii suplimentare
Garantia de participare este solicitata. Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie deschisa, este in valoare de 30.000 lei. Prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor sunt aplicabile.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. .+4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures
Adresa postala:  Str. Justitiei, nr. 1, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540069, Romania, Tel. 0265-263694, Email:  [email protected], Fax:  0265-269199, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=43
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor: Conform Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 , cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
Cabinetul de avocat Peter Zoltan
Adresa postala:  str. Bethlen Gabor, nr. 2, Localitatea:  Odorheiu Secuiesc, Cod postal:  535600, Romania, Tel. +40-266-219-896, Fax:  +40-266-219-896
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer